رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:50
  • کد خبر : 9510
  • تئاتر
  • چاپ خبر : یادمان نمایشنامه‌خوانی استادمحمد برگزار می‌شود

سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد اعلام کرد که در مردادماه سال جاری و همزمان با سالمرگ این هنرمند تئاتر، سومین یادمان نمایشنامه خوانی محمود استادمحمد برگزار می شود. جواد عاطفه سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد درباره برنامه های سال جاری این بنیاد گفت: سومین یادمان نمایشنامه خوانی استادمحمد مردادماه سال جاری، همزمان با سالمرگ این هنرمند تئاتر برگزار و […]

سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد اعلام کرد که در مردادماه سال جاری و همزمان با سالمرگ این هنرمند تئاتر، سومین یادمان نمایشنامه خوانی محمود استادمحمد برگزار می شود.

جواد عاطفه سخنگوی بنیاد محمود استادمحمد درباره برنامه های سال جاری این بنیاد گفت: سومین یادمان نمایشنامه خوانی استادمحمد مردادماه سال جاری، همزمان با سالمرگ این هنرمند تئاتر برگزار و فراخوان این دوره از یادمان نیز هفته آینده منتشر می شود.

وی درباره زمان انتشار فراخوان سومین یادمان نمایشنامه‌خوانی استادمحمد، افزود: هفته آینده فراخوان سومین یادمان نمایشنامه‌خوانی استادمحمد منتشر می شود و قرار است همزمان با سالمرگ استادمحمد، اولین مجموعه نمایشنامه های این هنرمند فقید تئاتر، اعم از نمایشنامه های منتشر شده یا منتشر نشده توسط نشر چشمه منتشر شود.

عاطفه درباره سومین دوره مسابقه ادبیات نمایشی محمود استادمحمد، اظهار کرد: امسال طبق قاعده ۲ سال گذشته، سومین دوره مسابقه ادبیات نمایشی استادمحمد نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود که طبق سال گذشته در ۲ بخش تألیفی و اقتباسی برگزار می شود.

سخنگوی بنیاد استادمحمد یادآور شد: ما امسال به دنبال برگزاری برنامه هایی هستیم تا ارتباط نسل جدید با آثار محمود استادمحمد برقرار و بیشتر شود و همچنین استعدادهای جدید و جوان به همراه آثارشان از این طریق معرفی و حمایت شوند.

وی ادامه داد: فراخوان سومین دوره مسابقه ادبیات نمایشی محمود استادمحمد مردادماه سال جاری منتشر خواهد شد.

عاطفه در پایان درباره روند ثبت بنیاد استادمحمد گفت: کارهای حقوقی در دست انجام است و به احتمال بسیار زیاد در نیمه اول سال این کارها به پایان خواهد رسید و بنیاد استادمحمد در قالب یک مؤسسه فرهنگی و هنری فعالیت خواهد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار