رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه 13 خرداد 1396 - 15:32
  • کد خبر : 9646
  • تئاتر
  • چاپ خبر : تعطیلی سالن‌های تئاتر کشور در ۱۳ و۱۴ و ۱۵خرداد

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش از سالن های تئاتر خواست تا در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و یوم الله پانزده خرداد، اجرای عموم نداشته باشند. به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس اطلاعیه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، اجرای […]

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش از سالن های تئاتر خواست تا در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و یوم الله پانزده خرداد، اجرای عموم نداشته باشند.

به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس اطلاعیه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، اجرای عمومی تئاتر روزهای شنبه ۱۳، یکشنبه ۱۴ و روز دوشنبه ۱۵ خرداد که همزمان با رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ و وفات حضرت خدیجه (س) است، مطابق تقویم برای تئاتر نیز تعطیل خواهد بود.

** ‘بوف نه چندان کور’ بازیگرانش را شناخت
به گزارش روابط عمومی نمایش ‘بوف نه چندان کور’ سه بازیگر دیگر این نمایش اثر جدید محمدعلی سجادی معرفی شدند.
رحیم نوروزی، نازنین کریمی و الهام نامی سه بازیگر دیگر این نمایش هستند که در کنار مسعود کرامتی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به ایفای نقش خواهند پرداخت.
‘بوف نه چندان کور’ به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی، تیرماه امسال به روی صحنه می رود.
بازیگران جدید این اثر و پیش فروش بلیت های آن به زودی اعلام می شود.

**نمایش موزیکال «جادوی عروسک» در تالار هنر به روی صحنه می رود
نمایش «جادوی عروسک» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی روز سه شنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.
امیرحسین انصافی، آرین ناصری مهر، شیرین کاشفی، فهیمه باروتچی، فرشته اعظمی، محسن قصری، ابوالفضل عشرب در این نمایش ایفای نقش می کنند.
نمایش جادوی عروسک، برنده تندیس و دیپلم افتخار برای بهترین نمایش نامه کودک و نوجوان، تندیس بهترین بازیگران زن و بهترین بازیگر مرد، تندیس بهترین موسیقی نمایش، تقدیر بهترین طراحی صحنه و دکور، تقدیر بهترین کارگردانی نمایش و برنده جایزه ویژه در پنجمین جشنواره تئاتر شهر شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار