رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 16 خرداد 1396 - 15:22
  • کد خبر : 9709
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «پپرونی برای دیکتاتور» در شیراز

نمایش پر مخاطب «پپرونی برای دیکتاتور» که بیش از ١٣٠ اجرا را پشت سر گذاشته از ١۶ الی ١٩ خرداد ماه به شیراز می‌رود. طبق گزارش رسیده، علی احمدی ، کارگردان این اثر در خصوص پایان اجراهای تهران چنین گفت: پس از گذشت دو ماه و ١٣ روز در حالی که همچنان استقبال تماشاچیان و مخاطبان […]

نمایش پر مخاطب «پپرونی برای دیکتاتور» که بیش از ١٣٠ اجرا را پشت سر گذاشته از ١۶ الی ١٩ خرداد ماه به شیراز می‌رود.

طبق گزارش رسیده، علی احمدی ، کارگردان این اثر در خصوص پایان اجراهای تهران چنین گفت: پس از گذشت دو ماه و ١٣ روز در حالی که همچنان استقبال تماشاچیان و مخاطبان از این نمایش ادامه دارد، با توجه به زمان طولانیِ سپری شده و صلاحدید گروه نمایشی، ادامه‌ی اجراها در سالن «پالیز» پایان یافت.

استقبال مخاطبان از «پپرونی برای دیکتاتور» به گونه‌ای بود که در مجموع مرز ٣٠٠٠٠ هزار تماشاگر و ١٣٠ اجرا را رد کرد و حتی به سه اجرا(سه سانس) در یک روز رسید که خود رکوردی خاص محسوب می‌شود تا همچون دیگر نمایش‌های علی احمدی به لیست پرفروش‌ترین نمایش‌های سال اضافه شود.

علی احمدی کارگردان جوان تئاتر تاکنون نمایش‌های: «شب بخیر کیارستمی»، «شازده فیل هوا می‌کند»، «خشم اژدها»، «پپرونی برای دیکتاتور» (سال ٩۴ و سال ٩۶) را به روی صحنه برده است که همه جزو پرفروش‌ترین نمایش‌های چند سال اخیر محسوب می‌شوند.

«پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی خسرو احمدی و با هنرمندی خسرو احمدی ، محسن کیایی ، نسیم ادبی ، سوگل قلاتیان، پژمان جمشیدی ، علی احمدی وحضور ویدیویی فریده سپاه منصور ، طی چهار روز در دو سانس ٢١ و ٢٣ در سالن حافظ شهر شیراز واقع در چهارراه حافظیه به روی صحنه خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار