رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 16:57
  • کد خبر : 10091
  • تئاتر
  • چاپ خبر : بازگشایی یک سالن تئاتری

مدیر تماشاخانه «موج نو» از بازگشایی این سالن تئاتری خبر داد. تماشاخانه «موج نو» دو سال قبل فعالیت خود را با اجرای نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی مهرداد صفوی آغاز کرد ولی چند ماهی است هیچ نمایشی در آن اجرا نمی‌شود چون مدیرانش در حال بررسی ادامه فعالیت این سالن تئاتری در محل فعلی […]

مدیر تماشاخانه «موج نو» از بازگشایی این سالن تئاتری خبر داد.

تماشاخانه «موج نو» دو سال قبل فعالیت خود را با اجرای نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی مهرداد صفوی آغاز کرد ولی چند ماهی است هیچ نمایشی در آن اجرا نمی‌شود چون مدیرانش در حال بررسی ادامه فعالیت این سالن تئاتری در محل فعلی آن واقع در خیابان میرداماد بوده‌اند که همین مسئله باعث شد این تماشاخانه به طور موقت تعطیل شود.

مهدی کوهیان درباره آخرین وضعیت این سالن گفت: احتمالا تا شهریورماه امسال، سالن موج نو در همان مکان قبلی (خیابان میرداماد) شروع به کار می‌کند و البته به دنبال این هستیم که در جایی دیگر هم سالنی با همین رویکرد راه‌اندازی کنیم.

او با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست در بخش‌های اجرایی و مدیریتی سالن موج نو تغییراتی ایجاد شود، ادامه داد: در «موج نو» کار را با همان اهدافی که پیش از این داشتیم و با تمرکز بر تئاتر آلترناتیو دنبال می‌کنیم.

وی افزود: برخی مسائل در حوزه اجرایی باید به پایان برسند تا زمان دقیق بازگشایی سالن مشخص شود، اما چند گروه‌ منتظر اجرا در این سالن هستند و برنامه‌ریزی‌ها برای اجرا و بازگشایی سالن هم انجام خواهد شد.

کوهیان مدتی قبل بیان کرده بود: مشکلات مالی و عدم پاسخگویی اقتصادی از جلمه مسائلی است که باعث شده به این فکر کنیم تا نحوه کار تغییر کند، حال ممکن است این تغییر در مکان تماشاخانه باشد یا اینکه نوع اجراهایی که در اینجا پذیرای مخاطبان می‌شود، چون شاید برگزاری رویداد بهتر از اجرای عمومی نمایش باشد.

همچنین میلاد شجره ـ مدیر اجرایی تماشاخانه ـ نیز گفته بود: راه‌اندازی و  دو سال فعالیت در سالن موج نو یک اتفاق فوق‌العاده بود که باعث شد یک تجربه متفاوت از تئاتر در مقابل تئاتر بدنه ایجاد شود. البته پس از  دو سال فعالیت در محل فعلی سالن موج نو به نظر می‌رسد که اینجا محل خوبی برای اجرای تئاتر نباشد و بهتر است به مرکز شهر بیاییم، اما نکته مهم درباره این سالن این است که تعطیلی آن فعلا موقت است و ترجیح می‌دهیم، فقط مکان را جابه جا کنیم چون به هرحال «موج نو»  و رویکردی که تا کنون داشته به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار