رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بهناز جعفری در پایان نشست خبری سریال «زیر پای مادر» با رفتار خارج از عرف خود  که باعث بهم خوردن این نشست شد. وی با توهین در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره سریالی که در آن بازی کرده و شباهت دیالوگ نویسی آن به فیلم های مسعود کیمیایی گفت: این قبیل صحبت‌ها کمی تقصیر جامعه […]

بهناز جعفری در پایان نشست خبری سریال «زیر پای مادر» با رفتار خارج از عرف خود  که باعث بهم خوردن این نشست شد.
وی با توهین در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره سریالی که در آن بازی کرده و شباهت دیالوگ نویسی آن به فیلم های مسعود کیمیایی گفت: این قبیل صحبت‌ها کمی تقصیر جامعه منتقدان و مردم ماست که به دلیل عدم آگاهی و شناخت و تنبل بودنشان همه چیز را گردن فردی دیگر می اندازند. متاسفانه مثل همین نشستی که من در آن نشستم که هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد!
وی افزود: یعنی همه شما افرادی هستید که پیش پا افتاده ترین سوال ها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یکسال زحمت کشیدیم، ندارید و یکسری سوال کسالت آور دارید!
جعفری در ادامه صحبت های نامناسب خود گفت: من فکر می‌کنم این موضوع به دلیل عدم سواد و عدم شناخت منتقدین ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته اند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی ما را نقد کنند. چون الگویشان یکسری آدم‌ها مثل فراستی هستند! شما وظیفه دارید سوال کنید و من اگر اطلاعاتی داشته باشم جوابش را می دهم!
وی در ادامه توهین های خود در پاسخ به خبرنگاری، بیان داشت: نقد و بررسی یعنی چه؟ آقای خمار!
خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یه چیزی انداختی بالا!
وی ادامه داد: فقط بلدید بگویید به ما بی احترامی می کنید! این از بی سوادی شماست. شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همه تان صرفا یک کارمند هستید که برای کار آمدید اینجا!
 در ادامه خبرنگاری گفت: اگر همین بچه های رسانه نبودند، شما الان بهناز جعفری نبودید!
جعفری خطاب به خبرنگاران گفت: می خواهم نباشم صد سال! حتما من به واسطه شماها شدم بهناز جعفری! شما روزنامه نگاران فقط بلدید اعتراض های بی اساس کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار