رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر کارکشته سینما در جدیدترین پروژه اش در قالب یکی از مسئولان ارشد آلمان نازی ظاهر می‌شود که از طراحان اصلی نسل‌کشی بود. کمپانی ام‌جی‌ام بن کینگزلی را انتخاب کرده تا در فیلم «عملیات نهایی» مقابل اسکار آیزک نقش آدولف آیشمان، جنایتکار جنگی آلمان نازی را بازی کند. مراحل فیلمبرداری قرار است از همین پاییز […]

بازیگر کارکشته سینما در جدیدترین پروژه اش در قالب یکی از مسئولان ارشد آلمان نازی ظاهر می‌شود که از طراحان اصلی نسل‌کشی بود.

کمپانی ام‌جی‌ام بن کینگزلی را انتخاب کرده تا در فیلم «عملیات نهایی» مقابل اسکار آیزک نقش آدولف آیشمان، جنایتکار جنگی آلمان نازی را بازی کند.

مراحل فیلمبرداری قرار است از همین پاییز در آرژانتین آغاز شود و کریس وایتز مسئولیت کارگردانی این فیلم تریلر را بر عهده دارد. این فیلم داستان دستگیر شدن آیشمان را تعریف می‌کند که از طراحان اصلی نژادپرستی نازی بود. آیشمان مسئولیت نقل و انتقال یهودیان از کشورهای سراسر اروپا را به اردوگاه های کار اجباری بر عهده داشت و تخمین زده می‌شود حدود ۶ میلیون نفر جان خود را در این عملیات از دست دادند.

وقتی جنگ جهانی دوم رو به پایان بود، آیشمان از کشور زادگاهش یعنی اتریش فرار کرد و بعد به آرژانتین رفت. او سال ۱۹۶۰ در آرژانتین دستگیر شد و بعد از یک محاکمه طولانی و خبرساز به خاطر جرایم جنگی گناهکار شناخته شد و در سال ۱۹۶۲ در ۵۶ سالگی به دار آویخته شد.

اسکار آیزک نیز انتخاب شده تا نقش شخصیت پیتر مالکین را بازی کند. او ماموری بود که هدایت کننده گروهی از جاسوسان بود که در جستجوی آیشمان بودند. او همچنین در کنار برایان کاوانا-جونز و فرد برگر تحت کمپانی اتوماتیک و جیسون اسپایر از کمپانی اینسپایر انترتینمنت از تهیه کنندگان این پروژه است. مت چارمن که فیلمنامه «پل جاسوس ها» را نوشته بود، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

وقتی کمپانی ام‌جی‌ام فیلمنامه این پروژه را در سال ۲۰۱۵ از متیو اورتون خریداری کرد، مراحل تهیه و توسعه اولیه آن را آغاز کرد.

کینگزلی در فیلم «ماشین جنگ» کمپانی نتفلیکس مقابل برد پیت نقش آفرینی کرد و در پروژه بعدی‌اش در فیلم «خنجر از پشت برای تازه کارها» بازی می کند. برگر هم برای فیلم «لالا لند» نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار