رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نیکول کیدمن در فیلم «شیر» ساخته گرت دیویس، نقش زنی استرالیایی به نام سو را بازی می‌کند که همراه شوهرش، فرزندان بی سرپرست و بی پناهی از هند را به فرزندی می‌گیرد. کیدمن که سال ۱۹۶۷ در چنین روزی به دنیا آمد، چنان در نقش خود بااحساس بازی می‌کند و حضور پررنگ و مهربانانه مادرانه […]

نیکول کیدمن در فیلم «شیر» ساخته گرت دیویس، نقش زنی استرالیایی به نام سو را بازی می‌کند که همراه شوهرش، فرزندان بی سرپرست و بی پناهی از هند را به فرزندی می‌گیرد.

کیدمن که سال ۱۹۶۷ در چنین روزی به دنیا آمد، چنان در نقش خود بااحساس بازی می‌کند و حضور پررنگ و مهربانانه مادرانه دارد که خط بطلانی بر آن تصور غلط و کلیشه‌ای از نامادری در جامعه و همچنین سینما می‌کشد. فیلم «شیر» که براساس زندگی واقعی ساخته شده، در پایان و بعد از تیتراژ، صحنه رویارویی واقعی سارو با مادرش را نشان می‌دهد. در آن صحنه مملو از احساسات، سو (مادر استرالیایی سارو) هم حضور دارد. در همین لحظات اندک تماشای سو هم می‌توان فهمید که کیدمن، تمام تلاش خود را برای بازنمایی واقعیت و نزدیک شدن به کاراکتر و درون و احساسات مادری انجام داده است که کودکی را به فرزندی می‌گیرد.

این مهر مادری ریشه در زندگی واقعی خود کیدمن هم دارد. چون او و تام کروز هم در زمان زندگی مشترکشان همین کار را کرده بودند و دو فرزند را به فرزندخواندگی قبول کردند. هرچند کیدمن در ازدواج بعدی‌اش صاحب دو بچه هم شد، اما این حس و مهر مادری را در زندگی قبلی و درباره آن کودکان به فرزندخواندگی پذیرفته شده هم داشت که همچنان ادامه دارد. برای همین او به عنوان بازیگری باتجربه و توانا، همه حس و حالش در زندگی را برای بازی در نقشی با همان حال و هوا در سینما به کار گرفت که نتیجه آن یک بازی درخشان و تاثیرگذار است.

منبع: جام جم

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار