رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قسمت سوم مجموعه فیلم‌های ژانر وحشت بسیار موفقی که در آن یک زوج به بررسی پرونده‌های ماوراءطبیعی می‌پردازند، به زودی تولید خواهد شد. Conjuring به نقل از ورایتی، دنیای فیلم‌های «احضار» به گسترش و توسعه این مجموعه موفق و پرفروش ادامه می‌دهد. کمپانی نیولاین می‌خواهد فیلم «احضار ۳۳» را بسازد و به همین دلیل دیوید لزلی جانسون […]

قسمت سوم مجموعه فیلم‌های ژانر وحشت بسیار موفقی که در آن یک زوج به بررسی پرونده‌های ماوراءطبیعی می‌پردازند، به زودی تولید خواهد شد.

Conjuring به نقل از ورایتی، دنیای فیلم‌های «احضار» به گسترش و توسعه این مجموعه موفق و پرفروش ادامه می‌دهد. کمپانی نیولاین می‌خواهد فیلم «احضار ۳۳» را بسازد و به همین دلیل دیوید لزلی جانسون قراردادی برای نوشتن فیلمنامه  امضا کرده است. جیمز وان از از طریق کمپانی تهیه اتمیک مانستر در همراهی با پیتر سفران به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

هنوز جزییات داستانی «احضار ۳» منتشر نشده است. مثل دو فیلم اول، که در آن‌ها پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نقش لورین و اد وارن، دو محقق فعالیت‌های ماوراطبیعی را ایفا می‌کردند، داستان این فیلم هم از پرونده‌های این زوج استخراج می‌شود.

جانسون نویسنده «احضار ۲» هم بود که توانست ۳۲۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد. این خبر دو هفته پس از این منتشر شده که نیولاین مراحل تهیه فیلم «The Crooked Man» را بر پایه شخصیت شریر «احضار ۲» آغاز کرد که قرار است چهارمین اسپین‌آف سینمایی از فیلم پرفروش سال ۲۰۱۳ «احضار ۱» باشد. اسپین‌آف‌های دیگر «آنابل»، «آنابل: مخلوق» و «راهبه» هستند که همگی در همین فضای داستانی در جریان بوده‌اند.

دو فیلم «احضار» و «آنابل» سال ۲۰۱۴ روی هم رفته نزدیک ۹۰۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس بین‌المللی فروخته‌اند. «آنابل: مخلوق» روز یازدهم آگوست اکران می‌شود و «راهبه» هم روز سیزدهم جولای سال ۲۰۱۸ روی پرده می‌رود.

«احضار ۲» داستان پرونده تسخیر شیطانی بدن یک دختر بریتانیایی ۱۱ ساله را در سال ۱۹۷۷ تعریف می‌کند که نقشش را مدیسون وولف بازی می‌کند. نیولاین توانست با موفقیت اسپین‌آف «آنابل» را از روی آن بسازد که به طور چشمگیری پرفروش بود وتوانست با بودجه‌ای ۶ میلیون دلاری ۲۵۶ میلیون دلار در دنیا بفروشد.

جانسون روی فیلمنامه «آکوامن» کمپانی برادران وارنر هم کار کرده که وان در حال حاضر مشغول کارگردانی آن است. از دیگر پروژه‌های او می‌توان به «یتیم»، «فراموش‌نشدنی»، «خشم تایتان‌ها»، «شنل قرمزی» و چند اپیزود از سریال «واکینگ دد» اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار