رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حبیب اسماعیلی ، مدیر دفتر پخش فیلمسازان رسانه در گفت‌وگویی با ایسنا رقم فروش فیلم «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. او گفت: در حال حاضر ۳۰ سالن در تهران و ۲۵ سالن در شهرستان‌ها این فیلم را نمایش می‌دهند که این تعداد در شهرهای دیگر به […]

حبیب اسماعیلی ، مدیر دفتر پخش فیلمسازان رسانه در گفت‌وگویی با ایسنا رقم فروش فیلم «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

او گفت: در حال حاضر ۳۰ سالن در تهران و ۲۵ سالن در شهرستان‌ها این فیلم را نمایش می‌دهند که این تعداد در شهرهای دیگر به زودی افزایش می‌یابد. ضمن اینکه از این رقم فروش حدود یک میلیارد تومان به تهران تعلق دارد.

همچنین علی سرتیپی ، مدیر موسسه پخش فیلمیران بیان کرد: فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم با حدود ۱۰۰ سالنی که برای نمایش در اختیار دارد، به رقم فروش ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری تاکنون یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشته و «رگ خواب» حمید نعمت‌الله نیز یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان فروخته است.

به گفته غلامرضا فرجی ، مدیر پخش حوزه هنری فیلم «زیر سقف دودی» هم با فروش ۴۰ میلیونی در روز چهارشنبه و و ۵۵ میلیونی در روز پنجشنبه (هفتم و هشتم تیرماه) در بیش از دو هفته نمایش به فروش کلی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در کشور رسیده است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی فیلم «ویلایی‌ها»، فروش این فیلم به کارگردانی منیر قیدی با توجه به سالن‌های محدودی که دارد، به یک میلیارد تومان رسیده است.

 

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار