رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر کل امور کمیسیون‌های پزشکی قانونی گفت: با توجه به عدم انجام کالبدشکافی، علت فوت برای پزشکی قانونی مشخص نبود. دکتر احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کیارستمی گفت: نسبت به هیچ پرونده‌ای اظهار نظرهای غیرقانونی را قبول نداریم. این سازمان متولی قصور و تعیین آن […]

مدیر کل امور کمیسیون‌های پزشکی قانونی گفت: با توجه به عدم انجام کالبدشکافی، علت فوت برای پزشکی قانونی مشخص نبود.

دکتر احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کیارستمی گفت: نسبت به هیچ پرونده‌ای اظهار نظرهای غیرقانونی را قبول نداریم. این سازمان متولی قصور و تعیین آن در رابطه با فوت‌ها است؛ و با توجه به اینکه پزشکی قانونی هیچ معاینه‌ای بر روی جسد این هنرمند نداشته است، نمی‌تواند اظهار نظری داشته باشد.

مدیر کل امور کمیسیون‌های پزشکی قانونی هم از ارائه شکایت خانواده کیارستمی به دادسرای تهران خبر داد و گفت: پس از این شکایت پرونده به پزشکی قانونی ارجاع داده شد و سه بار تیم کارشناسی بر روی پرونده بررسی انجام داد و نتیجه را به دادسرا اعلام کرد. اما با توجه به عدم انجام کالبدشکافی، علت فوت برای پزشکی قانونی مشخص نبود.

سلطانی افزود: با توجه به اینکه کالبدشکافی انجام نشد باید پرونده بالینی از فرانسه ارجاع داده می‌شد که این امر رخ نداد. آن چیزی که به نظام پزشکی ارجاع شده طبق توضیحات پزشک معالج بوده که ما این توضیحات را به عنوان پرونده قبول نداریم.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار