رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سیدرضا صالحى امیرى؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس گفته هایمان در خصوص سرنوشت فیلم هاى توقیفى، مردادماه جارى تکلیف آن ها را مشخص و اعلام خواهیم کرد. سیدرضا صالحی امیری؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه سى امین جشنواره فیلم کودک، در جمع خبرنگاران در خصوص ماندن در پست وزیری وزارت […]

سیدرضا صالحى امیرى؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس گفته هایمان در خصوص سرنوشت فیلم هاى توقیفى، مردادماه جارى تکلیف آن ها را مشخص و اعلام خواهیم کرد.

سیدرضا صالحی امیری؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه سى امین جشنواره فیلم کودک، در جمع خبرنگاران در خصوص ماندن در پست وزیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صحبت درباره کابینه دولت در صلاحیت رییس جمهوری است و باید از هرگونه گمانه زنی در این زمینه پرهیز کرد. رییس جمهوری شخصا با مطالعه و شناختی که خودش دارد همکاران خود در کابینه را انتخاب می کند.

صالحی افزود: همه کسانی که در کنار رییس جمهور هستند آرزوی توفیق و موفقیت او را برای توسعه در این سرزمین دارند و ما چه در دولت باشیم یا نباشیم کمک و یاری برای رییس جمهوری خواهیم بود.

وى ضمن تقاضا از اصحاب رسانه، افزود: تقاضا می کنم اصحاب رسانه فضای یک ماه آینده را فضای آرامش و ثبات قرار دهند و بدانید کسی جز رییس جمهوری تصمیم گیرنده نخواهد بود. من هم در کنار رییس جمهوری خواهم بود و در هر سمتی که او صلاح بداند با وی همکاری می کنم.

صالحی امیری همچنین در مورد پرونده فیلم های توقیفی بیان کرد: در این زمینه من تاکید کردم که مبنا رسیدگی و تعیین تکلیف است اما این به معنای تایید همه فیلم ها نیست. از اول مبنای کار بر این اساس تعریف شده که فیلم ها بازبینی شوند و آنهایی که امکان اصلاح دارند، اصلاح شوند و مجوز آنها برای اکران صادر شود و آثاری که امکان اصلاح ندارند تعیین تکلیف شوند.

وى افزود: ما اعلام کردیم که باید به بلاتکلیفی درباره فیلم های توقیفی پایان داده شود و از این منظر چیزی که من و رییس سازمان سینمایی گفتیم به معنای صدور مجوز اکران برای فیلم های توقیفی نیست بلکه به معنای بازبینی و بازنگری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان درباره تغییر اعضای شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش توضیح داد: این موضوع مربوط به مسایل تخصصی سازمان سینمایی است، ما در هر شرایطی بهترین ها را برای این امر انتخاب خواهیم کرد. در این خصوص آقای حیدریان رییس سازمان سینمایی در حال مطالعه است و هر تصمیمی که بگیرد قطعا به صلاح و نفع سینما خواهد بود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار