رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری با تغییراتی در گروه اجرا به صحنه می‌رود. به گزارش ایسنا این نمایش قرار بود با حضور و اجرای حمید صفت (خواننده) از  تیرماه در سالن «شهرزاد» اجرا شود، اما طبق اعلام روابط عمومی این نمایش، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی برای اجرای این خواننده صادر نکرده است. […]

نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری با تغییراتی در گروه اجرا به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا این نمایش قرار بود با حضور و اجرای حمید صفت (خواننده) از  تیرماه در سالن «شهرزاد» اجرا شود، اما طبق اعلام روابط عمومی این نمایش، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی برای اجرای این خواننده صادر نکرده است.

سیامک صفری در این‌باره به ایسنا گفت: با توجه به زمان کم تا شروع  نمایش امکان جایگزینی برای حمید صفت وجود ندارد، اما بنا به وضعیت پیش آمده،برنامه‌ی دیگری در نمایش اجرا خواهد شد.

او پیش از این گفته بود: «لامبورگینی» یک نمایش با مضامین اجتماعی است و دغدغه‌ی مساله اجتماعی دارد و یک شب از زندگی آدم‌هایی را روایت می‌کند و به بیان رابطه و مسائل آن‌ها می‌پردازد.

براین اساس نمایش «لامبورگینی» با بازی اشکان خطیبی و سیامک صفری مطابق برنامه قبلی در پردیس نمایشی شهرزاد روی صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت در سامانه تیوال همچنان ادامه دارد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری از ٢٢ تیر ماه ساعت ٢١:٣٠ اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار