رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم» توضیحات داد. طبق گزارش رسیده؛ پیرو نشست رسانه‌ای هیات‌مدیره خانه سینما و با توجه به اینکه بعضاً گزارشات منتشر شده در مورد پیگیری‌های خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به صورت مختصر منعکس شده، ارائه توضیحاتی زیر ضروری است:«برابر آنچه که توسط اعضای […]

خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم» توضیحات داد.

طبق گزارش رسیده؛ پیرو نشست رسانه‌ای هیات‌مدیره خانه سینما و با توجه به اینکه بعضاً گزارشات منتشر شده در مورد پیگیری‌های خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به صورت مختصر منعکس شده، ارائه توضیحاتی زیر ضروری است:«برابر آنچه که توسط اعضای هیئت مدیره در این نشست مطرح شد، خانه سینما وظیفه دارد از سازندگان هر فیلمی که به صورت قاچاق به بازار راه پیدا می کند، حمایت کند.

در این نشست رئیس هیئت مدیره خانه سینما تصریح کردند که پس از اقداماتی که در مورد قاچاق فیلم «گشت۲» از طریق فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و پلیس فتا صورت گرفت، برای فیلم «عصبانی نیستم» هم اقدام شد و خانه سینما در اسرع وقت این مسئله را به ناجا منعکس کرد و ناجا خواستار نامه شکایت شد.

علی قائم مقامی هم اظهار داشت:”شکایت مطرح شده از سوی آقای درمیشیان توسط خانه سینما به نیروی انتظامی ارسال تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد و هم اکنون موضوع در حال پیگیری است. این مسئله را من شخصاً همان زمان به آقای درمیشیان اعلام کردم  و  ایشان گفتند ظرف یکی دو روز آینده پیگیری میکنم. تاکید می‌کنم برابر توافق صورت گرفته با فرمانده محترم انتطامی تهران بزرگ در خصوص مبارزه با قاچاق احتمالی فیلم، خانه سینما به عنوان جامعه اصناف سینمای ایران در ابتدا  اعلام شکایت میکند و پیگیری‌های بعدی به عهده شخص شاکی و مالک فیلم است”.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار