رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه، مراسم تقدیر از عوامل فیلم رگ خواب و معرفی عوامل این فیلم به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی عصر روز شنبه در پردیس ملت برگزار شد. به همت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طی مراسمی از عوامل فیلم سینمایی “رگ خواب” به کارگردانی حمید نعمت الله و با توجه به […]

به گزارش سینماخانه، مراسم تقدیر از عوامل فیلم رگ خواب و معرفی عوامل این فیلم به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی عصر روز شنبه در پردیس ملت برگزار شد.

به همت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طی مراسمی از عوامل فیلم سینمایی “رگ خواب” به کارگردانی حمید نعمت الله و با توجه به رویکرد آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که عصر روز شنبه با حضور حمید نعمت الله، کوروش تهامی، لیلا موسوی و مسئولان بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، فیلم «رگ خواب» به عنوان فیلم نمونه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی و حمید نعمت الله، کوروش تهامی، لیلا حاتمی، لیلا موسوی بازیگران این فیلم سینمایی و همچنین معصومه بیات نویسنده و همایون شجریان به عنوان خواننده تیتراژ پایانی، تقدیر و به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند.

 

سینماخانه / خبرنگار: ا.ش شهابی – عکاس: کاملیا رجبی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار