رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی از یک مجله فرانسوی برای انتشار بدون اجازه عکس‌های دوقلوهای تازه متولد شده‌اش شکایت می‌کند. به نقل از رویترز، جرج کلونی دیروز جمعه گفت شکایتی علیه مجله فرانسوی که بدون اجازه اولین عکس‌ها از دوقلوهای تازه متولد شده او را منتشر کرده، مطرح می‌کند. بازیگر «اوشن یازده» بیان کرد: عکاسان […]

بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی از یک مجله فرانسوی برای انتشار بدون اجازه عکس‌های دوقلوهای تازه متولد شده‌اش شکایت می‌کند.

به نقل از رویترز، جرج کلونی دیروز جمعه گفت شکایتی علیه مجله فرانسوی که بدون اجازه اولین عکس‌ها از دوقلوهای تازه متولد شده او را منتشر کرده، مطرح می‌کند.

بازیگر «اوشن یازده» بیان کرد: عکاسان مجله وویسی از حصار خانه عبور کردند، از درخت بالا رفتند و غیرقانونی از نوزادان ما در خانه عکس گرفتند.

کلونی با صدور بیانیه‌ای گفت این عکاسان و مجله منتشرکننده تصاویر به صورت قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند تا امنیت فرزندان ما حفظ شود.

کلونی و همسرش که وکیل مدافع حقوق بشری است ماه پیش صاحب یک دوقلوی دختر و پسر به اسم الا و الکساندر شدند اما تاکنون هیچ خبر، مصاحبه یا تصویری از این بچه‌ها منتشر نکرده‌اند.

وویسی روز جمعه تصاویری از جرج کلونی و همسرش در لباس شنا منتشر کرد که هر یک یکی از نوزادان را در بغل داشتند. آنها در حال قدم زدن در باغ منزلشان بودند. این مجله اعلام کرد این عکس‌ها از ویلای آنها نزدیک دریاچه کامو در ایتالیا گرفته شده است.

مجله وویسی به اظهارات کلونی پاسخی نداده است.

این نوزادان نخستین فرزندان این زوج هستند که سال ۲۰۱۴ در مراسمی بزرگ اما کاملا خصوصی در ونیز ایتالیا با هم ازدواج کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار