رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد فیلم سینمایی «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی در گروه سینمایی زندگی خبر داد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه نهم مردادماه شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان از همین چهارشنبه ۱۱ مردادماه […]

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد فیلم سینمایی «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی در گروه سینمایی زندگی خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه نهم مردادماه شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان از همین چهارشنبه ۱۱ مردادماه به جای فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی در گروه سینمایی کوروش اکران می شود.

وی ادامه داد: قرارداد فیلم سینمایی «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، بعد از فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان در گروه سینمایی زندگی ثبت شد. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده بعد از فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» در گروه سینمایی کوروش بسته شد. همچنین فیلم «گذر موقت» نیز در گروه آزاد نمایش داده می شود.

فرجی در پایان گفت: سینما فرهنگ از چهارشنبه ۱۱ مردادماه، ۲ سانس ۱۴ و ۱۶ خود را به گروه سینمایی «هنر و تجربه» اختصاص می دهد و برای اکران فیلم های دیگر باید حواله نمایش دریافت کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار