رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:04
  • کد خبر : 11334
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «فالو می» از ۲۶ مردادماه در تالار مولوی اجرا می شود

نمایش «فالو می» نوشته پیتر شفر و به کارگردانی کوروش سلیمانی از ۲۶ مردادماه در تالار مولوی اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند. نمایش «فالو می» یک کمدی تک پرده ای نوشته پیتر شفر است که به دراماتورژی و کارگردانی کوروش سلیمانی از ۲۶ مردادماه تا ۲۳ شهریورماه در تالار مولوی به صحنه می رود. […]

نمایش «فالو می» نوشته پیتر شفر و به کارگردانی کوروش سلیمانی از ۲۶ مردادماه در تالار مولوی اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

نمایش «فالو می» یک کمدی تک پرده ای نوشته پیتر شفر است که به دراماتورژی و کارگردانی کوروش سلیمانی از ۲۶ مردادماه تا ۲۳ شهریورماه در تالار مولوی به صحنه می رود.

این اثر نمایشی یک کمدی تک پرده ای انگلیسی است و موضوعی که در آن مطرح می شود درباره روابط زناشویی و ارتباط بین همسران است. «فالو می» نگاه روشن و شادی به روابط بین آدم ها دارد و به شکل امیدبخشی به موضوع رابطه زناشویی می پردازد.

در خلاصه داستان «فالو می» آمده است: چارلز سیدلی رییس میانسال و خشک مغزِ یک شرکت حسابداری است. او که در روابط زناشویی خویش با بلیندا همسر جوانش دچار مشکلات و تردید های جدی شده و زندگی خود را در معرض فروپاشی می بیند، ناچار می شود برای آگاه شدن از دلایل رفتارهای ناسازگارانه همسرش و زیر نظر داشتن رفت و آمدهای وی کارآگاهی خصوصی استخدام کند. جولیان کریستوفورو کارگاه عجیب و غریبی که پرونده را در دست می گیرد خود سبب ساز اتفاقات جذاب دیگری در داستان نمایش و در رابطه بین این زوج می شود …

وحید آقاپور، مسعود میرطاهری و مریم داننده فرد بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مترجم: علی منصوری، طراح صحنه و نور: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گریم: سمیه فراهانی، ثمین سالِک، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس: فرهاد جاوید، موسیقی: انتخاب شده از آلبومِ موسیقیِ فیلمِ follow me ساخته John Barry، چاپ: شیماگرافیک، بهنام کیوان، اجرای گریم: افسانه خلفی، ثمین سالک، روابط عمومی: گروه تبلیغاتیِ بیستون، تهیه کننده: کورش سلیمانی، کاری از گروه تئاتر بیستون.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار