رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه 22 مرداد 1396 - 12:26
  • کد خبر : 11403
  • تئاتر
  • چاپ خبر : حوزه هنری از تئاتری با موضوع شهید محسن حججی حمایت می‌کند
در صورت داشتن کیفیت و غیرشعاری بودن

حوزه هنری از تئاتری با موضوع شهید محسن حججی حمایت می‌کند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد که در صورت اینکه اثری با کیفیت و غیر شعاری با موضوع شهید محسن حججی تولید شود، مورد حمایت این مرکز قرار خواهد گرفت. کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره دلنوشته […]

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد که در صورت اینکه اثری با کیفیت و غیر شعاری با موضوع شهید محسن حججی تولید شود، مورد حمایت این مرکز قرار خواهد گرفت.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره دلنوشته ای را برای شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم قرائت کرد، درباره احتمال تولید اثری با موضوع این شهید به گفت: من آن دلنوشته را در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره و در مقابل هنرمندان تئاتر قرائت کردم تا ایجاد انگیزه ای برای هنرمندان این عرصه در جهت تولید اثر یا آثاری با موضوع شهید حججی و شهدای مدافع حرم باشد. هنرمندان تئاتر بسیار دغدغه مند هستند و نسبت به پیرامون خود و اتفاقاتی که رخ می دهد بی تفاوت نیستند.

وی یادآور شد: ما در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر سوره از تولید ۲ اثر با موضوع مدافعان حرم حمایت کردیم که نمایش «از پشت شیشه ها» بیشترین جوایز جشنواره را نیز از آن خود کرد. قرار است این ۲ اثر نمایشی در تالار مهر حوزه هنری نیز اجرا داشته باشند که البته به دلیل بسته شدن جدول اجراهای نمایشی حوزه در سال جاری، اجرای این آثار در فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال آینده انجام خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پایان تأکید کرد: اگر هنرمندی بخواهد اثری با کیفیت و غیرشعاری با موضوع شهید محسن حججی تولید کند، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از آن اثر حمایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار