رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه سه شنبه ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و رسالت بوذری مجری این مراسم خواهد بود. روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه سه شنبه ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و رسالت بوذری مجری این مراسم خواهد بود.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: در این مراسم از فیلم مستند ابوایست با نگاهی به زندگی و آثار این هنرمند که توسط مرکز مستند سوره تولید شده برای نخستین بار رونمایی می شود.

بر پایه این خبر، این مراسم به منظور پاسداشت کارنامه درخشان و غنی استاد انتظامی و حضور و جایگاه تاثیرگذار ایشان در عرصه موسیقی سینما بویژه، سینمای انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است.

شایان ذکر است مجید انتظامی یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان حال حاضر کشور است که نزدیک به ۱۰۰ موسیقی فیلم و حدود ۱۰ موسیقی صحنه‌ای نوشته است، موسیقی فیلم های آژانس شیشه‌ای، روز واقعه، از کرخه تا راین، ترن، دوئل، سردار جنگل، عقاب‌ها، مریم مقدس، کانی مانگا، بوی پیراهن یوسف و ده‌ها فیلم سینمایی دیگر، یا موسیقی سریال‌هایی مانند تنهاترین سردار، مردان آنجلس، شیخ بهایی و کلاه پهلوی، از جمله آثار اوست.

مراسم بزرگداشت انتظامی عصر روز سه شنبه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار