رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی به اعتراض جامعه مستندسازان و فیلم کوتاه به حذف داوری آثارشان در جشن پاسخ داد. جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی با اشاره به برگزاری این جشن در عصر روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این جشن قرار […]

دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی به اعتراض جامعه مستندسازان و فیلم کوتاه به حذف داوری آثارشان در جشن پاسخ داد.

جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی با اشاره به برگزاری این جشن در عصر روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این جشن قرار است راس ساعت ۱۹ در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود. این مراسم به مدت ۲ ساعت برنامه ریزی شده که امیدوارم همه چیز در زمان خود برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از بخش های در نظر گرفته شده در این مراسم، اجرای موسیقی است که توسط حجت اشرف زاده یکی از خواننده های شناخته شده کشورمان اجرا می شود.

دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی توضیح داد: فرزاد حسنی به عنوان مجری در این مراسم حضور دارد و جشن توسط شرکت آیو به صورت زنده و از طریق اینترنت پخش می شود.

گودرزی در پایان و در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اعتراض جامعه مستندسازان و فیلم کوتاه نسبت به کاهش جوایز انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی گفت: ما هیچ جایزه ای را حذف نکرده ایم بلکه جوایز بخش مستند و کوتاه در جشنواره های اصلی این نوع از سینما اهدا می شود. در واقع انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران داورانی را در جشنواره های تخصصی مورد نظر دارد که جوایز خود را در این جشنواره ها اهدا کنند. تاکید می کنم این جوایز حذف نشده است و در مقاطع دیگر به برگزیدگان اهدا می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار