تیتر روز » سینمای ایران
کد خبر : 11577
شنبه - 28 مرداد 1396 - 16:47

واکنش جمشید مشایخی به حواشی جشن منتقدان/ هیچ‌کس نمی‌تواند کسی را خراب کند

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما بر این باور است که همواره از دوستان خود و پیشکسوتان سینما حمایت کرده است.

با وجود برخی حواشی که بعد از سخنان جمشید مشایخی در یازدهمین جشن منتقدان به وجود آمد٬ این بازیگر پیشکسوت بر این نکته تاکید دارد که همیشه همراه هم‌صنفان خود بوده است.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درباره اتفاقات اخیر گفت: «متاسفانه هیچ‌گاه حرف‌های خوبی که درباره دوستان بازیگر یا کسانی دیگر که گفته‌ام به خوبی انتقال داده نشده است. من همواره معتقد بودم و هستم که نویسندگان مطبوعاتی و منتقدان سینما قلم های پاکی دارند. من به حرمت قلمی که دوستان نویسنده دارند قسم می‌خورم. هیچ‌کسی به هیچ عنوان نمی‌تواند کسی را خراب کند.»

او ادامه داد: «زمانی که مدیر اداره تئاتر بودم از بسیاری از دوستان حمایت کردم و پشتیبان بودم. همواره هم از دوستان پیشکسوت حمایت کردم یعنی از صمیم قلب این دوستان و کسانی که از قدیم می‌شناسم را دوست می‌دارم.»

مشایخی درباره اتحاد و دوستی بین پیشکسوتان گفت: «من با کسانی روبه‌رو شدم و کارهایی انجام دادم که دوستان دیگر به دردسر نیفتند. این یعنی عشق و دوستی بین همه ما٬ اما یادمان نرود که عزت و بزرگی هیچ‌کسی به دست بندگان خدا نیست. اما نیاز است که در انتها شعری را درباره اتفاقات اخیر بگویم که بی‌ربط هم نیست.

شهریار می‌گوید: گذشت و دلنوازی را عزیزم از درخت آموز/ که سایه از سر هیزم شکن هم وا نمی گیرد

سعدی: بیا که نوبت صلح است و دوستی و عنایت/ به شرط آنکه نگوییم از آنچه رفت حکایت

حافظ: یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است/ ای نور دیده صلح به از جنگ و داوری»

منبع: خبرآنلاین