رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قربان محمدپور؛ کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با اشاره به تغییر نام قسمت دوم این فیلم، عنوان کرد: حضور محمدرضا گلزار با توجه به تغییر مضمونی قسمت دوم این فیلم، هنوز قطعی نشده است. قربان محمدپور؛ کارگردان سینما در خصوص ساخت فیلم جدید خود که پیش از این به «سلام بمبئی ۲» شناخته شده بود، […]

قربان محمدپور؛ کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با اشاره به تغییر نام قسمت دوم این فیلم، عنوان کرد: حضور محمدرضا گلزار با توجه به تغییر مضمونی قسمت دوم این فیلم، هنوز قطعی نشده است.

قربان محمدپور؛ کارگردان سینما در خصوص ساخت فیلم جدید خود که پیش از این به «سلام بمبئی ۲» شناخته شده بود، گفت: مجوز ساخت این فیلم را با عنوان «دختر شیطان» گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنم و در تلاش هستم که تا یک هفته آینده فیلمنامه را تکمیل کنم. لازم است که تاکید کنم «دختر شیطان» از لحاظ مضمونی هیچ ارتباطی با «سلام بمبئی» ندارد و به همین علت تصمیم گرفتیم که عنوان فیلم را هم تغییر دهیم.

این کارگردان افزود: همزمان با اینکه کارهای پایانی تکمیل فیلمنامه را انجام می‌دهم، متن فیلمنامه در حال ترجمه به زبان انگلیسی است و همچنین دکترعلی ایرانی به عنوان مشاور این پروژه در هند در حال رایزنی با بازیگران هندی برای فیلم «دختر شیطان» است.

محمدپور با اشاره به اینکه پاسپورتش برای رفتن به هند آماده نیست، توضیح داد: به محض اینکه پاسپورت من صادر شود و کارهای سازمان سینمایی بالیوود هم برای فیلمبرداری در هند آماده شود، به آنجا سفر می‌کنیم تا کار را آغاز کنیم.

 

وی همچنین افزود: برای ورود به کشور هند و آغاز فیلمبرداری نیاز به مجوز سازمان سینمایی این کشور و صدور ویزای ۶ ماهه برای گروه داریم که عوامل طی این مدت بتوانند به ایران هم رفت و آمد داشته باشند. به امید خدا از اواخر مهر گروه ساخت این فیلم را راهی هند خواهیم کرد و یک ماه پیش تولید داریم و پس از آن اواخر آبان ماه فیلم را کلید خواهیم زد.

کارگردان فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» تاکید کرد: برای ساخت این فیلم خیلی جلو هستیم چرا که مشکلات پروانه ساخت در کشور هند را مانند سری گذشته نداریم و خیلی راحت‌تر مجوز ورودمان صادر خواهد شد.

محمدپور به بازیگران این فیلم اشاره کرد و گفت: حضور محمدرضا گلزار در این فیلم قطعی نیست و امکان تغییر گروه بازیگری در «دختر شیطان» وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار