رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

علاقمندان به تماشای آثار جشنواره فیلم سلامت می توانند با ثبت نام در سایت تیوال به صورت رایگان فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت؛ این دوره از جشنواره سلامت امکانی را برای علاقممدان به وجود آورده است تا با رزرو صندلی خود در جشنواره […]

علاقمندان به تماشای آثار جشنواره فیلم سلامت می توانند با ثبت نام در سایت تیوال به صورت رایگان فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت؛ این دوره از جشنواره سلامت امکانی را برای علاقممدان به وجود آورده است تا با رزرو صندلی خود در جشنواره آثار را به تماشا بنشینند. «شماره ۱۷ سهیلا»، «آپاندیس»، «باران می بارید… »، «پایان رؤیاها»، «ماحی»، «خشکسالی و دروغ»، «تابستان داغ»، «ماجان»، «خانه (ائو)»، «فصل نرگس»، «بیست و یک روز بعد»، «بیوگرافی» ، «ملی و راه های نرفته اش»، «خفه گی» از جمله آثاری است که در این دوره از جشنواره فیلم سلامت نمایش داده خواهد شد. سایت تیوال در لینک tiwall.com از ساعت ۱۹ امروز آماده رزرو صندلی ها برای علاقمندان است. گفتنی است ظرفیت برای ثبت نام در سایت تیوال محدود است. دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم شهریورماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار