رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در آخرین روز برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم سلامت ضمن نمایش ۵ فیلم سینمایی و آثار مستند و دانشجویی سلامت محور، به سوال مبنایی «چرا فیلم می سازیم؟» در کارگاه تجربه های شخصی پاسخ داده می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی فیلم سلامت؛ در روز پایانی دومین […]

در آخرین روز برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم سلامت ضمن نمایش ۵ فیلم سینمایی و آثار مستند و دانشجویی سلامت محور، به سوال مبنایی «چرا فیلم می سازیم؟» در کارگاه تجربه های شخصی پاسخ داده می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی فیلم سلامت؛ در روز پایانی دومین جشنواره ملی فیلم سلامت، فیلم های سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده، «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی، «بیست و یک روز بعد» اثر سید محمدرضا خردمندان، «شماره ۱۷ سهیلا» ساخته محمود غفاری و «خانه(او)» به کارگردانی اصغر یوسفی نژاد به ترتیب در سانس های ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو نمایش داده خواهند شد.
در سالن شماره دو کاخ جشنواره نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مستندهای «جدایی» به کارگردانی شهرام درخشان و «پاپلی» ساخته مهدی زمانپور کیاسری نمایش داده می شوند.
«دود» اثر محمد احسانی و «آبی کم رنگ» اثر آرش لاهوتی نیز عنوان مستندهایی است که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نمایش در می آیند.
همچنین «بافندگان خیال» به کارگردانی محمدصادق جعفری، «زندگی شاید همین باشد» ساخته مهدی موسوی برزکی و «آقا جلال و مستر رابرت» به کارگردانی ابوالفضل توکل در سومین سانس سالن دو پردیس سینمایی چارسو از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به روی پرده می روند.
در آخرین روز جشنواره کارگاه تجربه های شخصی با محوریت «چرا فیلم می سازیم؟» با حضور مجید برزگر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.
همچنین پنل تخصصی این روز با موضوع طلاق عاطفی به تحلیل و بررسی فیلم «زیر سقف دودی» با حضور پوران درخشنده کارگردان اثر اختصاص دارد.
فیلم های دانشجویی زیر نیز از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در سالن شماره چهار پردیس سینمایی چارسو نمایش داده می شوند:
«هارمونی» به کارگردانی محمد هرمزی
«درگذشته» به کارگردانی نگین امین زاده
«فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی
«لذت یک نگاه» به کارگردانی مجتبی کرم پور
«خارآشیل» به کارگردانی فرناز صاحبی
«بی سایگان» به کارگردانی مجتبی رضایی
«سکوت عمیق» به کارگردانی علی جعفرآبادی
همچنین در سانس آخر این رویداد ۲۲ الی ۲۳.۳۰ «روح سرگردان» اثر شیرین قره داغی، «شمع سرد» ساخته نوید زارع، «التیام» به کارگردانی علیرضا دهقان، «سطح مقطع» به کارگردانی اردلان عباسی و نگار یعقوبی، «آگهی فروش» اثر قصیده گلمکانی و «همدلی» به کارگردانی کسری حاتم پور در گروه آثار دانشجویی دومین جشنواره ملی فیلم سلامت نمایش داده می شوند.
گفتنی است دومین جشنواره ملی فیلم سلامت روز یکشنبه-۵ شهریور- با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار