رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
آزاده نامداری
اکران فیلم سینمایی مالاریا در دومین جشنواره فیلم سلامت

استقبال از “مالاریا” با بازی آزاده نامداری

فیلم سینمایی مالاریا در جشنواره فیلم سلامت در حالی اکران شد که تقریبا تمام ظرفیت سالن تکمیل شده بود . این فیلم در ساعت ۲۲ جمعه ۳ اسفند ماه در دومین جشواره فیلم سلامت در سالن یک پردیس چارسو و در حالیکه در نمایش اکثر فیلم های جشنواره، بخشی از ظرفیت سالن خالی و در […]

فیلم سینمایی مالاریا در جشنواره فیلم سلامت در حالی اکران شد که تقریبا تمام ظرفیت سالن تکمیل شده بود .

این فیلم در ساعت ۲۲ جمعه ۳ اسفند ماه در دومین جشواره فیلم سلامت در سالن یک پردیس چارسو و در حالیکه در نمایش اکثر فیلم های جشنواره، بخشی از ظرفیت سالن خالی و در اکران مالاریا تقریبا تمام صندلی های سالن پر بود.

علاوه بر تاثیر سانس مناسب اکران فیلم در استقبال مخاطبان، حواشی حضور آزاده نامداری که به عنوان بازیگر مکمل در فیلم حضور دارد نیز در اقبال مخاطبان برای تماشای این فیلم تاثیرگذار بود.

حواشی پیش آمده برای آزاده نامداری که در روزهای اخیر منجر به شایعات ممنوع التصویری و ممنوع الکاری این مجری شده است باعث شده که صحبت هایی مبنی بر مشخص نبودن  تکلیف اکران عمومی این فیلم  نیز مطرح گردد.

باید دید سرنوشت مالاریا که در جشنواره های بین المللی حضور مناسبی را تجربه کرده است در اکران عمومی چگونه خواهد بود .

مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردائی در سال ۲۰۱۷  از پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی داکا، بنگلادش جایزه بهترین کارگردانی و نیز جایزه بهترین فیلم را از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ژنو سوئیس دریافت کرده است.

این فیلم در دیگر حضور بین المللی خود در بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره شرق و غرب اورنبورگ روسیه که از ۳ الى ۹ شهریور۹۶ حضور خواهد داشت.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار