رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

طی حکمی از سوی ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار علیرضا کریمی صارمی، از استادان و مدیران حوزه عکاسی به سمت رئیس هیات انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار منصوب شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار اعلام کرد: با […]

طی حکمی از سوی ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار علیرضا کریمی صارمی، از استادان و مدیران حوزه عکاسی به سمت رئیس هیات انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار منصوب شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار اعلام کرد: با توجه به فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریور ماه پیش بینی و به پایان رسیده است. متن حکم کریمی صارمی به این شرح است:

{هنرمند گرامی/ جناب آقای علیرضا کریمی صارمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تخصصی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیات انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیاتتان موفق و در جهت نیل به اهداف و موضوعات جشنواره که همانا برگرفته از رویکردهای سازمان دامپزشکی کشور پیرامون گسترش فرهنگ بهره‌وری از دستاوردهای دامپزشکی، افزایش سطح آگاهی جامعه، اهمیت و تاثیرگذاری این حوزه تخصصی در ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می‌باشد، ما را یاری فرمائید.}

علیرضا کریمی صارمی در سال ۱۳۴۲ ملایر استان همدان متولد شده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای کالیفرنیای آمریکا است. مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر و تدریس برخی دروس تخصصی عکاسی نیز در این دانشکده از جمله فعالیت‌های او هستند. وی که بنیانگذار و رئیس آژانس عکس ایران است، تاکنون در تعداد بسیاری نمایشگاه عکس به صورت انفرادی شرکت داشته است.

همچنین او عکس‌هایش را در بلاروس و سوریه به نمایش گذاشته و در کشورهایی هم چون انگلستان چین و فرانسه نیز در نمایشگاه‌هایی شرکت کرده است. کریمی صارمی به عکاسی مستند و طبیعت نیز اشتغال دارد.

۱۱سال مدیریت جشنواره های سینمای جوان، دبیر چندین دوره جشنواره عکس از جمله جشنواره عکس امام رضا(ع)، جشنواره عکس فرهنگ ایران زمین، نمایشگاه عکس بام شکسته بم، نمایشگاه بزرگ عکس لشکریان محمد رسول الله، نمایشگاه بزرگ عکس امام آفتاب، نخستین یادواره عکس امام حسین(ع)، سه دوره جشنواره عکس مفاهیم قرآن درفرهنگ ایران و …، دبیر بخش عکس اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر/۱۳۸۷ ، مدیرهنری نمایشگاه ایران درپنجاه وسومین بی‌ینال جهانی ونیز- ایتالیا ، داوری بیش از ۸۰ جشنواره و مسابقات عکاسی، مؤلف مقالات متعدد در زمینه عکاسی، عکاس برگزیده ایرانی دربخش فرهنگ مسابقه جهانی، عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران از دیگر موارد ثبت شده در کارنامه هنری این عکاس به شمار می‌روند.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار