هنرمندان
کد خبر : 12229
یکشنبه - 26 شهریور 1396 - 11:49

ششمین رویداد صبح خلاق تهران با سخنرانی پرویز پرستویی برگزار می‌شود

صبح جمعه ۳۱ شهریورماه، تهران رویداد دیگری از صبح خلاق را تجربه می‌کند. رویدادی که به‌صورت همزمان در بیش از ۱۷۰ شهر دنیا اجرا می‌شود و هدف آن شکوفایی خلاقیت‌های نهفته درونی افراد جامعه با ایجاد بسترهای لازم است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تیم برگزاری این رویداد؛ پنجمین دوره از این رویداد در روز جمعه ۳ شهریورماه، با استقبال بسیار بالاتری نسبت به دوره‌های قبل، برگزار شد و تمامی بلیط‌های عمومی این رویداد که به صورت آنلاین عرضه می‌شود، در عرض ۲۷ ثانیه رزرو شد و بیش از ۱۴۰ نفر نیز در لیست انتظار قرار گرفتند.

سخنرانی صبح خلاق هر ماه پیرامون یک موضوع جهانی در همه‌ی شهرهای برگزار کننده دنیا انجام می‌شود. و ششمین رویداد صبح خلاق تهران نیز با موضوع «همدردی»، روز جمعه ۳۱ شهریورماه با سخنرانی پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینمای کشورمان برگزار می‌شود و قرار است در این دوره از رویداد، مخاطبین، به سخنرانی ایشان در خصوص حس همدردی گوش بدهند. حافظه‌ی سینمایی ما با بازی‌های ماندگار و شگفتی‌آور این مرد گره خورده است و با نقش‌های او لبخند بر صورتمان نقش بسته و اشک از چشمانمان جاری شده. پرویز پرستویی، علاوه بر فعالیت‌های سینمایی حرفه‌ای خود، همیشه در فعالیت‌های خیرخواهانه و همدردی با دردمندان جامعه فعال بوده است.

رویداد صبح خلاق (CreativeMornings) از سال ۲۰۰۸ توسط تینا راس اِیزنبرگ طراح سوئیسی پایه‌گذاری شد. رویدادی که ساختار بسیار ساده‌ای دارد. صرف صبحانه و شنیدن یک سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای به صورت رایگان در یک جمعه از هر ماه میلادی.

رویداد صبح خلاق تهران در آخرین جمعه هر ماه میلادی با حضور یک سخنران که پیرامون موضوع (تم) جهانی سخنرانی می‌کند، برگزار می‌شود و جوانان با استعداد، افراد خلاق، هنرمندان، فعالان اجتماعی، سرمایه‌گذاران و … مخاطب این رویداد هستند. افراد می‌توانند با ثبت‌نام، به صورت رایگان در این رویداد شرکت نموده و ضمن صرف صبحانه و استفاده از سخنرانی، با افراد خلاق جامعه خود بیشتر آشنا شده و زمینه‌های مختلف همکاری و ارتباطات بیشتر را از طریق شبکه‌سازی فراهم کنند.

حضور در این رویداد برای همه افراد رایگان است و افراد قادر هستند از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت www.CreativeMornings.ir صندلی خود را رزرو کنند. در صورتی که ظرفیت رویداد تکمیل شده باشد، نام افراد در لیست انتظار قرار می‌گیرد و در صورت انصراف و یا عدم حضور افرادی که پیش‌تر ثبت‌نام نموده‌اند، به نوبت به افراد در لیست انتظار فرصت جهت حضور اعطا می‌شود.