رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سیاوش حقیقی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادری» از اکران این فیلم در دی ماه سال جاری با سرگروهی سینما آزادی خبر داد. سیاوش حقیقی ضمن اعلاک این خبر گفت: پخش‌کننده فیلم «مادری» رسانه فیلمسازان مولود با مدیریت حبیب اسماعیلی است که تاریخ اکران آن پس از اکران فیلم سنمایی «کمدی انسانی» ثبت شده است. وی در […]

سیاوش حقیقی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادری» از اکران این فیلم در دی ماه سال جاری با سرگروهی سینما آزادی خبر داد.

سیاوش حقیقی ضمن اعلاک این خبر گفت: پخش‌کننده فیلم «مادری» رسانه فیلمسازان مولود با مدیریت حبیب اسماعیلی است که تاریخ اکران آن پس از اکران فیلم سنمایی «کمدی انسانی» ثبت شده است.

وی در خصوص زمان اکران این فیلم که در فصل نزدیک به جشنواره فیلم فجر است، توضیح داد: مهم این بود که زمانی را برای اکران پیدا کنیم چرا که اگر به سال آینده می‌کشید به طور یقین اکران نمی‌شد، زیرا کارگردان آن یک فیلم اولی است و اگر دقت کرده باشید متوجه این مضوع می‌شوید که خیلی از فیلم‌های اولی بعد از یکسال اکران نشده‌اند.

حقیقی افزود: در شرایطی قرار داریم که گرفتن سرگروه سینمایی دشوار شده است چرا که تعداد فیلم‌هایی که تولید می‌شود بالا رفته است. از طرف دیگر فیلم تولید می‌شود اما مشخص نیست چه زمانی پروانه اکران بگیرد. جدای از همه این ماجراها من منتظر یک سری جریانات دیگری بودم که فیلم را با گروه دیگری اکران کنیم یا پخش آن را به عهده شرکت دیگری بگذاریم اما متاسفانه چند ماهی بابت این ماجرا دیر اقدام کردم و در نهایت دی ماه امسال نوبت اکران «مادری» شد.

 

این تهیه‌کننده با اشاره به پیش‌بینی فروش «مادری» در گیشه توضیح داد: همین که همراه با فیلم ما فیلم کمدی اکران نمی‌شود، خوب است. قرار نیست فروش عجیب و غریبی داشته باشیم و انتظار نداریم که رکورد بزنیم.

سیاوش حقیقی افزود: از طرفی خیلی ها فکر می‌کنند چون اکران فیلم نزدیک جشنواره فجر است و همه هم درگیر جشنواره هستند فیلم دیده نمی‌شود اما اینطور نیست نهایتا اهالی سینما درگیر جشنواره فجر هستند ولی فیلم‌هایی بوده‌اند که قبل از جشنواره ارکان شده‌اند و فروش را هم تجربه کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور چهره‌های سینمایی در فیلم «مادری» گفت: به دلیل اینکه جامعه هنوز در تب و تاب سریال «عاشقانه» قرار دارد و هومن سیدی به واسطه این سریال محبوبیت بالاتری در میان مردم کسب کرده و در فیلم «مادری» هم ایفای نقش می‌کند به علاوه چهره‌های دیگری مثل هانیه توسلی و نازنین بیاتی که در این فیلم حضور دارند می‌توان گفت که این فیلم فروش قابل قبولی را خواهد داشت.

حقیقی در پایان به تبلیغات مناسب اشاره کرد و افزود: تنها نیازمند تبلیغات خوب هستیم. تبلیغات را از زودتر از آذر ماه در فضای شهری و فرودگاه‌ها آغاز خواهیم کرد. یکسری امکانات تبلیغاتی را هم خودم در اختیار دارم که آن‌ها را در اختیار پخش‌کننده قرار می‌دهم، به علاوه همه این‌ها اکران افتتاحیه هم خواهیم داشت.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار