رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده فیلم «خالتور» که دو ماه قبل قرارداد اکرانش برای گروه قدس در شورای صنفی نمایش ثبت شد از روی پرده رفتن فیلم از میانه مهرماه خبر داد. عبدالله علیخانی تهیه‌کننده «خالتور» با اشاره به زمان دقیق اکران اظهار داشت: منطبق با قرارداد ثبت شده در شورای صنفی نمایش «خالتور» از نوزدهم مهرماه و بعد […]

تهیه‌کننده فیلم «خالتور» که دو ماه قبل قرارداد اکرانش برای گروه قدس در شورای صنفی نمایش ثبت شد از روی پرده رفتن فیلم از میانه مهرماه خبر داد.

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده «خالتور» با اشاره به زمان دقیق اکران اظهار داشت: منطبق با قرارداد ثبت شده در شورای صنفی نمایش «خالتور» از نوزدهم مهرماه و بعد از پشت سر گذاشتن ایام عزاداری سیدالشهداء(ع) و پس از پایان اکران «من و شارمین» در گروه سینمایی قدس اکران خواهد شد.

او ادامه داد: برنامه‌های تبلیغی ویژه‌ای را برای معرفی فیلم به مخاطبان داریم و سعی می‌کنیم تسهیلاتی را فراهم کنیم که خانواده‌ها بتوانند در شرایط خوبی فیلم را ببینند.

علیخانی با تأکید بر لزوم تنوع اکران در نیمه دوم سال افزود: باید شرایطی فراهم شود که در نیمه دوم هم مانند نیمه اول آثاری در گونه‌های مختلف از ملودرام تا کمدی و حتی آثاری با درونمایه نقد اجتماعی روی پرده بروند که بتوانیم مخاطب را تا انتهای سال در سینماها داشته باشیم و از این رهگذر همه تولیدکنندگان به سود برسند.

«خالتور» را آرش معیریان به تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی-حسین فرحبخش، کارگردانی کرده است و محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، سحر قریشی، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی و علی صادقی از جمله بازیگران فیلم هستند. اصغر سمسارزاده بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، امیرحسین صدیق، محمدرضا هدایتی و رسول نجفیان از دیگر بازیگران «خالتور» هستند.

این فیلم روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار