رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 06:34
  • کد خبر : 12337
  • هنر
  • چاپ خبر : جشنواره فیلم و عکس «بیطار» یک ظرفیت رسانه‌ای در حوزه دامپزشکی است
مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد:

جشنواره فیلم و عکس «بیطار» یک ظرفیت رسانه‌ای در حوزه دامپزشکی است

دکتر علی صفر ماکنعلی مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تخصصی فیلم و عکس دامپزشکی با عنوان «بیطار»، توجه جدی به رسانه را از مهمترین رویکرد های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط […]

دکتر علی صفر ماکنعلی مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تخصصی فیلم و عکس دامپزشکی با عنوان «بیطار»، توجه جدی به رسانه را از مهمترین رویکرد های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «بیطار»، دکترماکنعلی افزود: در آخرین ارزیابی‌های انجام شده از سازمان دامپزشکی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی دارای مسئولیت در نظام سلامت دام و فرآورده‌های دامی توسط سازمان جهانی بهداشت دام ، موضوع توجه به ذینفعان سازمانی به عنوان یکی از مهمترین نقاطی که باید توسعه و تقویت یابد معرفی شده است از طرفی خود این موضوع می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی موجب تعالی سازمان و تسهیل در انجام ماموریت‌های سازمانی گردد و برگزاری جشنواره تخصصی فیلم و عکس ابعاد مختلفی از این موضوع را محقق می‌سازد.

وی در ادامه گفت: آگاهی هنرمندان، فیلم سازان و عکاسان می‌تواند موجب تولید و خلق محصولات رسانه‌ای شود که در نهایت موجب افزایش آگاهی عمومی در جهت آشنایی با فرایند دامپزشکی و نظام سلامت مرتبط با آن گردد. از طرفی تولید محصولات رسانه‌ای موجب افزایش مهارت ادراکی مسئولان ذیربط در دستگاه‌های نظارتی، برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کشور می‌شود و به تبع آن موجب تسهیل در تخصیص اعتبارات و افزایش اختیارات سازمان در راستای ماموریت‌های ذاتی خود می‌گردد.

مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور در توضیح چگونگی برگزاری اولین جشنواره تخصصی فیلم و عکس دامپزشکی با عنوان «بیطار» گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف شامل: مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی (فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی)، مسابقه عکس اعم از: تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین‌المللی به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورگ شاپ‌های تخصصی و موضوعی و … در نظر گرفته شده مضافا اینکه بخش ویژه مسابقه: ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی تعریف شده است.

نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس «بیطار» طی با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، سازمان سینمایی حوزه هنری  و فرهنگسرای شفق از ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار