رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری فیلم «دخمه» به عنوان تجربه‌ای در ژانر ترس و معمایی به پایان رسید. به نقل از روابط‌عمومی فیلم «دخمه»،‌ این فیلم که اولین تجربه سینمایی وحید ضرابی‌نسب و بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش است با تلفیق ژانرهای ترس و معمایی بر بستری از آیین‌های بومی و فولکلور ایرانی و شرایط اقلیمی خشکسال کشورمان، هم […]

فیلمبرداری فیلم «دخمه» به عنوان تجربه‌ای در ژانر ترس و معمایی به پایان رسید.

به نقل از روابط‌عمومی فیلم «دخمه»،‌ این فیلم که اولین تجربه سینمایی وحید ضرابی‌نسب و بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش است با تلفیق ژانرهای ترس و معمایی بر بستری از آیین‌های بومی و فولکلور ایرانی و شرایط اقلیمی خشکسال کشورمان، هم اکنون در مرحله تدوین به سر می‌برد.

پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی بازیگران اصلی «دخمه» هستند که با دوربین الکسا تصویربرداری شده است و گفته می‌شود که جلوه‌های ویژه تصویری خاصی نیز دارد.

در خلاصه فیلم آمده است: یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می‌پیچید: عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه… صدای یه مرد حتما نبود… ولی صدای یه زن هم نبود… شاید صدای خودم بود… کجا شنیده بودم اول بار این صدا رو یا حتی شعر رو… کی برام خونده بود؟

وحید ضرابی نسب با سابقه ۱۵ سال روزنامه‌نگاری سینمایی و نقدنویسی پیش از این فیلم تلویزیونی «روزهای بیقراری» را کارگردانی کرده و تهیه‌کننده و مجری طرح تعدادی مجموعه تلویزیونی و ویدیویی بوده است.

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: وحید ضرابی نسب- مشاور پروژه: محمدهادی کریمی- مدیرتصویربرداری: فرشاد خالقی- تدوین: کاوه ایمانی- صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق- مدیرصدابرداری: هادی افشار- طراح گریم: امید گلزاده- طراح صحنه: آبتین برقی- دستیار اول کارگردان: امیر کرم یزدی- جلوه‌های ویژه: احسان فانیان- برنامه‌ریز: داوود باقری- منشی صحنه: صفورا برسام- استودیو فنی: ایران نوین فیلم- بازیگران: پوریا پورسرخ- شقایق فراهانی- کاوه خداشناس- خسرو شهراز- سمیرا حسینی- مهدی میامی- مهری آل آقا- حسین توشه- لیلا سرمدی- صبا قاسمی- تهیه کننده: وحید ضرابی نسب.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار