رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی برای صدور مجوز نمایش به ارشاد فرستاده شده است. محسن دامادی از ارسال درخواست مجوز نمایش برای فیلم سینمایی «همه چی عادیه» خبر داد و گفت: هنوز تاریخ اکران مشخص نیست و اگر امکان اکران آن تا قبل از بهمن ماه و جشنواره وجود داشته باشد، […]

فیلم سینمایی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی برای صدور مجوز نمایش به ارشاد فرستاده شده است.

محسن دامادی از ارسال درخواست مجوز نمایش برای فیلم سینمایی «همه چی عادیه» خبر داد و گفت: هنوز تاریخ اکران مشخص نیست و اگر امکان اکران آن تا قبل از بهمن ماه و جشنواره وجود داشته باشد، ترجیح می‌دهم که اکران شود.

وی افزود: اما اگر تا زمان جشنواره موقعیت اکران فراهم نشود، «همه چی عادیه» را به جشنواره سی و ششم فیلم فجر می فرستم.

محسن دامادی این فیلم را اواسط زمستان سال گذشته در تهران و ورامین مقابل دوربین برد و فیلمبرداری آن تا اواخر سال به طول انجامید.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات، سحر قریشی، نگین معتضدی، صفر کشکولی، بیتا عالمی، اسما حسینی، امیر جنانی و عرفان حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«همه چی عادیه!» روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‌کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می شود که دانش و تجربه ای از آنها ندارد… .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار