رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلمبرداری “موریانه” اولین تجربه بلند سینمایی مسعود حاتمی به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی در ارمنستان به پایان رسید. داستان “موریانه” در دو فصل زمستان و تابستان روایت می‌شود. بخش اول پیش از این در زمستان فیلمبرداری شد و آخرین سکانس فیلم نیز در ارمنستان به تازگی با بازی بازیگران ارمنی و هلندی به پایان رسید. این […]

فیلمبرداری “موریانه” اولین تجربه بلند سینمایی مسعود حاتمی به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی در ارمنستان به پایان رسید.

داستان “موریانه” در دو فصل زمستان و تابستان روایت می‌شود. بخش اول پیش از این در زمستان فیلمبرداری شد و آخرین سکانس فیلم نیز در ارمنستان به تازگی با بازی بازیگران ارمنی و هلندی به پایان رسید.

این فیلم، تجربه‌ای متفاوت به لحاظ نوع ساختار در خود دارد و در راستای این فرم بخصوص، کل فیلمبرداری آن در ۵ روز انجام شده است.

تدوین فیلم توسط مسعود حاتمی و حمید نجفی راد که همزمان با شروع فیلمبرداری آغاز شده؛ با پایان یافتن فیلمبرداری در حال گذراندن آخرین مراحل فنی است و تا چند روز آینده نسخه نهایی آماده صداگذاری می‌شود.

مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بازیگران اصلی موریانه هستند. سیاوش چراغی پور. نهال دشتی. پاشا جمالی. خورشید چراغی پور و سوده ازقندی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سایرعوامل فیلم عبارتنداز: مشاور کارگردان: مجید برزگر، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، صدابردار: علی علوی. گروه کارگردانی: سمانه کاوندی. احمد مکاری. نیما میرزایی، رها امیرفضلی. گروه کارگردانی ارمنستان: میلاد حاتمی. سارا صبوری. دستیار فیلمبردار: سعید گودرزی. تدارکات: سیروس میرزایی. عکاس: شاهین دانشفر. مدیر تولید ایران: علی شهیدی. مدیر تولید ارمنستان: لرنیک آرتزیان

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار