رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سریال محرمی«هاتف»به کارگردانی داریوش یاری فردا شب به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «هاتف» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری که متناسب با ایام محرم ساخته شده است از فردا شب (شنبه ۱۵ مهرماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در […]

سریال محرمی«هاتف»به کارگردانی داریوش یاری فردا شب به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «هاتف» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری که متناسب با ایام محرم ساخته شده است از فردا شب (شنبه ۱۵ مهرماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.
سریال «هاتف»  ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

گفتنی است؛ زیبا بروفه، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی، الهه حسینی و… از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار