رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از سایت رسمی پروژه؛ فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی “کاظم ملایی” در بخش مسابقه‌ «دوازدهمین جشنواره‌ی بین المللی فیلم همیلتون کانادا» با شش فیلم از کشورهای لهستان، بلژیک و کانادا رقابت می کند. این جشنواره سینمایی که از چهارم تا دوازدهم نوامبر ۲۰۱۷ (۱۳ تا ۲۱ آبان ۹۶) در […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از سایت رسمی پروژه؛ فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی “کاظم ملایی” در بخش مسابقه‌ «دوازدهمین جشنواره‌ی بین المللی فیلم همیلتون کانادا» با شش فیلم از کشورهای لهستان، بلژیک و کانادا رقابت می کند.

این جشنواره سینمایی که از چهارم تا دوازدهم نوامبر ۲۰۱۷ (۱۳ تا ۲۱ آبان ۹۶) در شهر همیلتون کانادا برگزار خواهد شد.

جشنواره‌ فیلم «همیلتون» کانادا یک جشنواره‌ کاملا مستقل و رقیب جدی جشنواره‌ تورنتو می باشد. همچنین تمرکز عمده‌ آن نمایش خلاقیت و نوآوری در سبک‌های مختلف سینمایی است.

سایت رسمی این جشنواره با ذکر خلاصه‌ی فیلم کوپال، دیدن این فیلم را به هواداران خود توصیه کرده است و از این اثر ایرانی به عنوان یک فیلم اولی پر انرژی یاد کرده است که نتیجه‌ی آن تبدیل به مجموعه‌ای درخشان و غیرقابل پیش بینی شده است.

فستیوال همیلتون هر ساله به صورت رقابتی در بخش‌های آثار سینمایی، فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که امسال به غیر از فیلم کوپال در بخش فیلم‌های بلند سینمایی، ۶ فیلم کوتاه نیز از ایران در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن به نمایش درمی آیند. اسامی این آثار عبارتند از: پیش خدمت (فرنوش عابدی)، لایت سایت (مسلم طباطبایی)، کرختی (میلاد جرموز)، سهمی از سهم (کاوه جاهد)، اکتسابات انتسابی (سمانه شجاعی) و روح انگیز (المیرا باقرزاده).

فیلم سینمایی کوپال روز سه شنبه ۷ نوامبر (۱۶ آبان) در بخش مسابقه و بازار دوازدهمین جشنواره‌ی فیلم همیلتون کانادا و در سالن تاریخی Staircase این شهر به نمایش در می آید. همچنین کوپال فردا ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در سالن هنرهای معاصر نیویورک در بخش مسابقه‌ی بین الملل جشنواره‌ی بوفالوی آمریکا به نمایش درمی‌آید تا برای کسب جایزه‌ی بهترین فیلم داستانی با ۷ اثر دیگر از کشورهای لهستان، بلژیک، ایتالیا، فرانسه، صربستان و انگلستان رقابت کند.

بعضی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی / مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره ‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش- کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری و عنوان بندی: امیر مهران / دستیار اول فیلمبردار: آرش ساسانی / جانشین تولید: حسن شمس آبادی / منشی صحنه: صفورا برسان / دستیار دوم کارگردان: خلیل خسروانی / مدیر تدارکات: امید دارینی / عکاس: علی دلک آبادی.
بازیگران: لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی شباهنگ، شارون و …

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار