رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

عوامل سریال «از یادها رفته» این روزها برای ضبط و تصویربرداری به میدان امام خمینی(ره) رفته اند. مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از صدا و سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می پردازد که به دلیل نداشتن شناخت […]

عوامل سریال «از یادها رفته» این روزها برای ضبط و تصویربرداری به میدان امام خمینی(ره) رفته اند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از صدا و سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می شود اما با کشف حقیقت سنت ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می رسد.

رضا یزدانی، میترا حجار، حسین یاری، سعیدراد، بیتا فرهی، رضا یزدانی، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، یوسف مرادیان، سید مهرداد ضیایی، جهانبخش سلطانی، علی اوجی از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

عوامل این سریال که از اواسط تیرماه کار خود را شروع کرده اند این روزها برای ضبط به لوکیشنی در میدان امام خمینی(ره) رفته اند. این گروه هم اکنون روزکار هستند و از ۶ صبح تا ۶ شب تصویربرداری سریال ادامه دارد.

سریال «از یادها رفته»  به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان برای شبکه پنج ساخته می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار