رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با پذیرفته شدن فیلم کوتاه «#ساعت_چهار» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه محرابی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، از پوستر این فیلم رونمایی شد. به نقل از روابط‌عمومی فیلم، «#ساعت_چهار» که به تازگی نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین نگاه تجربی از جشن مستقل فیلم کوتاه ایران شده بود، در تازه‌ترین حضور جشنواره‌ای خود در […]

همزمان با پذیرفته شدن فیلم کوتاه «#ساعت_چهار» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه محرابی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، از پوستر این فیلم رونمایی شد.

به نقل از روابط‌عمومی فیلم، «#ساعت_چهار» که به تازگی نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین نگاه تجربی از جشن مستقل فیلم کوتاه ایران شده بود، در تازه‌ترین حضور جشنواره‌ای خود در فیلم کوتاه تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

نیما ممتاز که طراحی تیتراژ و جلوه‌های ویژه بصری را در این فیلم برعهده داشته، طراح پوستر این فیلم کوتاه نیز است.

خیام وقار کاشانی، سمانه اسماعیلی، رعنا روشنک، فرشاد مجرب، شیما اکبرزاده، محمدعلی بیدقی، اردلان رجبی، عبدالمجید مرادی، افسانه ملایی، مجید محرابی و امیرارسلان رجبی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به داود رحمانی( مدیرفیلم‌برداری)، سروش محمدزاده( تدوین)، حسن ایزدی، نیما ممتاز (جلوه‌های ویژه بصری)، علی ذوالفقاری(صدابردار) محمود خرسند( صداگذار)، وحید زارع‌مند(طراح صحنه) میثم قره گوزلو(طراح چهره‌پردازی)، محمدرضا دلنوازی( مدیر تولید)، فرامرز وجدان‌دوست(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) و … اشاره کرد. مجری طرح این فیلم کوتاه یوسف وجدان‌دوست (دفتر سینمایی ۱۳۶۰) است و تهیه‌کنندگی آن را عاطفه محرابی و انجمن سینمای جوانان ایران برعهده دارند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار