سینمای ایران
کد خبر : 12698
سه شنبه - 18 مهر 1396 - 18:32

اکران «نگار» ادامه دارد

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: اکران فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان همچنان در سرگروه سینمایی خود ادامه خواهد داشت.

به دنبال برگزاری جلسه دوشنبه، ۱۷ مهرماه شورای صنفی نمایش اعلام شد که فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی از چهارشنبه ۱۹ مهر در سرگروه سینمایی زندگی جایگزین فیلم «نگار» می‌شود.

از آنجا که اکران فیلم «نگار» از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و در روزهای گذشته هم با فروش خوبی همراه بوده، تعویض آن از سرگروه جای تعجب داشت که در این‌باره غلامرضا فرجی ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش ـ گفت: با توجه به شروع اکران این فیلم از نیمه شهریور و اینکه سه هفته از این مدت با طرح فروش نیم‌بهای بلیت همراه بوده است، اکران در سرگروه همچنان ادامه دارد و هفته آینده در جلسه بعدی شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری خواهد شد.

«نگار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان فیلم داستانی معمایی است و جزو یکی از فیلم‌های پربازیگر دوره اخیر جشنواره فجر بود. در خلاصه داستان آن آمده است: «ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم، اما این به ما کمکی نمی‌کنه!»

در این فیلم، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع‌نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، ٰشایان کامروز و ٰعیسی حسینی ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ایسنا