رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«احتمال باران اسیدی» نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی بهتاش صناعی‌ها وارد شبکه نمایش خانگی شد. فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی ها پس از نزدیک به سی حضور جشنواره ای داخلی و خارجی از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. نسخه دی وی دی این فیلم از روز سه […]

«احتمال باران اسیدی» نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی بهتاش صناعی‌ها وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی ها پس از نزدیک به سی حضور جشنواره ای داخلی و خارجی از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
نسخه دی وی دی این فیلم از روز سه شنبه در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکت های معتبر قابل دسترسی است.
فیلم «احتمال باران اسیدی» در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز متعددی شده که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فجر، جایزه استعداد درخشان (بهترین فیلم اول) از جشن انجمن منتقدان، جایزه نتپک (ارتقای سینمای آسیا) در استرالیا، جایزه بهترین فیلم تماشاگران فستیوال پراگ، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال کلمبو، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه از جشن انجمن منتقدان و نامزد جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشن خانه سینما اشاره کرد.


این فیلم همچنین در فستیوال های متعددی چون گوتنبرگ، بمبئی، زوریخ، استکهلم، پونا، پرت، جوگجا نتپک و فیلم های ایرانی پاریس، کلن، سیدنی، بوستون، واشنگتن و دانشگاه یو سی ال ای حضور داشته است.
این فیلم همچنین جزو پرفروش ترین فیلم های گروه «هنر و تجربه» در اکران بوده است.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «منوچهر کارمند بازنشسته اداره دخانیات که هیچوقت ازدواج نکرده، برای یافتن دوست قدیمی اش از شمال به تهران می آید. او در این سفر با دختر و پسری جوان و متفاوت آشنا می شود که آنها تجربیاتی عجیب را ظرف چند روز برایش رقم می زنند.»
شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی بازیگران اصلی این فیلم و روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند. پخش ویدیو رسانه این فیلم به عهده «رسانه فیلمسازان» و «هنر اول» است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار