رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

این بازیگر تأکید کرد: برای بازی در فیلم  سینمایی “معکوس” قرارداد بسته‌ام و تولید آن قطعی است. به زودی هم جلوی دوربین می‌رویم. فیلم سینمایی «معکوس» از آن پروژه‌هایی است که بحث تولید و ساختش در این چند سال به وفور شنیده شده اما تولیدش جدی نشد؛ چنانکه زمانی وارد پروسه فیلمبرداری هم شد اما دوباره […]

این بازیگر تأکید کرد: برای بازی در فیلم  سینمایی “معکوس” قرارداد بسته‌ام و تولید آن قطعی است. به زودی هم جلوی دوربین می‌رویم.

فیلم سینمایی «معکوس» از آن پروژه‌هایی است که بحث تولید و ساختش در این چند سال به وفور شنیده شده اما تولیدش جدی نشد؛ چنانکه زمانی وارد پروسه فیلمبرداری هم شد اما دوباره به دلایلی متوقف ماند.

فیلمی که قرار بود زمانی مسعود کیمیایی آن را به تولید برساند اما فیلم‌های دیگری مثل «قاتل اهلی» جایش را گرفت و اتفاقا تا همین چند روز دیگر نیز به روی پرده سینماها خواهد رفت.

با این حال از همین یکی دوماه پیش دوباره تولید این پروژه جدی‌تر شده است. بویژه اینکه اینبار پولاد کیمیایی در مقام کارگردان، پروانه ساخت اولین فیلمش را هم برای فیلمنامه‌ای با عنوان «لکنت» گرفت.

در این بین هم سعید راد از همکاری با مسعود کیمیایی خبر داد؛ گرچه گویا این همکاری قرار است با پولاد کیمیایی صورت گیرد آن هم در فیلمی دیگر و نه به اسم «لکنت»!

* تاریخ فیلمبرداری چه زمانی است؟

سعید راد درباره این مطالب و همچنین قطعیت تولید این فیلم گفت: برعکس خبرها من قرار است در فیلم سینمایی «معکوس» بازی کنم نه فیلمی به نام “لکنت”.

این بازیگر تأکید کرد: برای بازی در این فیلم نیز قرارداد بسته‌ام و تا جایی که من می‌دانم همه‌چیز برای ساختش حتمی است.

وی با بیان این مطلب، افزود: البته از ریز جزئیات پروژه خبر ندارم و بهتر است خود پولاد کیمیایی درباره‌اش اطلاع‌رسانی بهتری داشته باشد ولی تولید «معکوس» قطعی است. اینطور که به من گفته‌اند از اول آبان‌ماه فیلمبرداری آغاز می‌شود. گرچه اطلاعات من در همین حد است. اما قطعا یکی از بازیگران فیلم خواهم بود.

* به جشنواره فیلم فجر ۹۶ می‌رود؟

راد همچنین درباره ساخت و رونمایی احتمالی از فیلم «معکوس» در جشنواره فجر نیز گفت: واقعا نمی‌دانم! یعنی چیز خاصی در این رابطه به من بعنوان بازیگر، نگفته‌اند. بالاخره این تصمیم به تهیه‌کننده فیلم برمی‌گردد.

گفتنی است؛ اولین تجربه کارگردانی پولاد کیمیایی که تهیه‌کنندگی آن را مسعود کیمیایی برعهده دارد، دارای قصه‌ای اجتماعی است.

«معکوس» درحالی ساخته خواهد شد که کیمیایی در سال ۹۴ نیز تولید آن را با حضور بازیگرانی چون رضا یزدانی و همایون ارشادی آغاز کرد اما پس از ۱۰ جلسه فیلمبرداری، تولید این فیلم به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار