رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 24 مهر 1396 - 07:48
  • کد خبر : 12820
  • تئاتر
  • چاپ خبر : بازگشایی مجدد تماشاخانه ارغنون

فراخوان اجرا‌های عمومی تماشاخانه ارغنون منتشر شد/بازگشایی دوباره یکی از بزرگترین تماشاخانه‌های خصوصی کشور به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ارغنون، این مجموعه هنری در راستای اعتلای فرهنگ تماشای تئاتر، تولید آثار فاخر نمایشی و همچنین حمایت از دانشجویان و جوانان عرصه تئاتر ایران با حضور مدیریت جدید فراخوان اجرای عموم […]

فراخوان اجرا‌های عمومی تماشاخانه ارغنون منتشر شد/بازگشایی دوباره یکی از بزرگترین تماشاخانه‌های خصوصی کشور

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ارغنون، این مجموعه هنری در راستای اعتلای فرهنگ تماشای تئاتر، تولید آثار فاخر نمایشی و همچنین حمایت از دانشجویان و جوانان عرصه تئاتر ایران با حضور مدیریت جدید فراخوان اجرای عموم آثار نمایشی در سال ۹۶ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش تماشاخانه ارغنون با مدیریت جدید برای اجرای عموم آثار نمایشی، از تمامی گروه‌های حرفه‌ای و دانشجویی دعوت به عمل می‌آورد تا آثار نمایشی خود را به روابط عمومی این مجموعه ارسال نمایند.

ارغنون با دو سالن اجرایی حرفه‌ای و بلک باکس بزرگ با ظرفیت ۱۵۰ نفر تماشاگر و سالن متوسط با ظرفیت ۱۰۰ نفر تماشاگر میزبان گروه‌های نمایشی از تهران و شهرستان‌ها خواهد بود.

همچنین این مجموعه نمایشی با تخصیص فضای کافه با ظرفیت ۱۰۰ نفر و همچنین فروشگاه محصولات هنری در راستای تکریم تماشاگران تئاتر در زمینه رفاهی نیز امکانات ویژه‌ای را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

مجموعه نمایشی ارغنون علاوه بر سالن‌های اجرایی دارای ۴ پلاتوی تمرینی بوده تا هنرمندان و گروه‌های متقاضی بتوانند از ایده تا اجرا میهمان این تماشاخانه باشند.

گروه‌های متقاضی برای اجرا در تماشاخانه ارغنون می‌توانند تا پایان آبان ماه ۹۶ به روابط عمومی مجموعه مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم تقاضا، مدارک جهت اجرای اثر نمایشی خود را ارائه دهند.

شایان ذکر است که شورای هنری تماشاخانه ارغنون پس از بررسی و بازبینی آثار پذیرفته شده برای اجرا تا پایان سال ۹۶ را اعلام و منتشر خواهد نمود.

گفتنی است افتتاحیه تماشاخانه ارغنون به عنوان یکی از بزرگترین تماشاخانه‌های خصوصی کشور به زودی و با حضور مدیران و مسئولین فرهنگی و هنری، بازیگران، کارگردانان و سایر دست اندرکاران حوزه تئاتر کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و بیشتر با شماره ٠٩١٠١۵۵۶٣۵٨ تماس حاصل فرمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار