رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

بازیگر سرشناس آمریکایی در فیلم جدیدش بازیگر تریلری روانشناسانه با عنوان «ساعت گرگ» می‌شود. به نقل از ورایتی، نائومی واتس در فیلمی روانشناسانه با عنوان «ساعت گرگ» جلوی دوربین می‌رود. واتس در این فیلم در نقش زنی ظاهر می‌شود که زمانی چهره مشهور فرهنگی بود ولی اکنون تنها در آپارتمانش در برانکس زندگی می‌کند. او […]

بازیگر سرشناس آمریکایی در فیلم جدیدش بازیگر تریلری روانشناسانه با عنوان «ساعت گرگ» می‌شود.

به نقل از ورایتی، نائومی واتس در فیلمی روانشناسانه با عنوان «ساعت گرگ» جلوی دوربین می‌رود.

واتس در این فیلم در نقش زنی ظاهر می‌شود که زمانی چهره مشهور فرهنگی بود ولی اکنون تنها در آپارتمانش در برانکس زندگی می‌کند. او همه چیز دارد اما از همه دنیای بیرون فاصله گرفته است. او همچنان که به زندگی در انزوا خو می‌کند با عذابی غرورآمیز دست به گریبان است که موجب می‌شود ضعف‌هایش را کشف کند.

واتس تهیه کننده اجرایی این فیلم نیز خواهد بود. فیلم «ساعت گرگ» را آلیستر بنکس گریفین کارگردانی می‌کند و برنامه فیلم بلند انستیتو ساندنس از حامیان آن خواهد بود.

کار تولید این فیلم اواخر امسال در نیویورک شروع می‌شود. «هان وی فیلمز» کار فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد و توزیع آن را در بازار آمریکا انجام می‌دهد.

مدیر برنامه‌ریزی این توزیع کننده گفته است «ساعت گرگ» حسی از تنش موجود در آثار هیچکاک را یادآوری می‌کند و در جهان لایه‌لایه امروز نقشی را  خلق می کند که نائومی واتس نامزد جایزه اسکار می‌تواند از محرک‌های احساسی متعدد برای درآوردن آن بهره بگیرد.

وی افزود: کارگردان این فیلم یعنی آلیستر بنکس گریفین دیدگاهی روشن از جهانی دارد که واتس را پوشش می‌دهد و همه حواس ما را به تحریک وادار می کند.

واتس بازیگر سریال «کولی» برای نتفلیکس است و در این سریال جدید نیز در  نقش یک روانکاو ظاهر می‌شود. این نخستین کار جدی واتس برای تلویزیون است. در این سریال، او نقش شخصیت جین هالووی را بازی می کند؛ یک متخصص رفتار درمانی شناختی (سی بی تی) که حس می‌کند زندگی اش دارد او را خفه می کند و به همین دلیل هویت های جدیدی به خود می گیرد تا بتواند خودش را وارد زندگی افراد غریبه کند.

وی امسال با فیلم‌های «کتاب هنری» و«قلعه شیشه» در سینماها دیده می‌شود.

نائومی واتس وقتی دیوید لینچ او را به عنوان بازیگر اصلی فیلم «جاده مالهالند» انتخاب کرد بزرگترین شانس زندگی‌اش را به دست آورد و وقتی فیلم در بهار سال ۲۰۰۱ در کن به نمایش درآمد، درهای شهرت رویش باز شد. او سپس توسط اینیاریتو برای بازی در فیلم شکننده «۲۱ گرم» در سال ۲۰۰۳ انتخاب شد و بعد در برابر دوربین پیتر جکسون در فیلم«کینگ کونگ» در سال ۲۰۰۵ بازی کرد. او نامزدی اسکار را برای «غیر ممکن» و«۲۱ گرم» در کارنامه دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار