رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رنه زلوگر نقش جودی گارلند ستاره موسیقی و سینما را در فیلمی با نام «جودی» بازی خواهد کرد. به نقل از ورایتی، بازیگر فیلم «شیکاگو» در نقش جودی گارلند و در فیلمی جدید که درباره ستاره نمایش‌های زنده است، جلوی دوربین می‌رود. این فیلم که با نام «جودی» ساخته می‌شود بر کنسرت نهایی او در […]

رنه زلوگر نقش جودی گارلند ستاره موسیقی و سینما را در فیلمی با نام «جودی» بازی خواهد کرد.

به نقل از ورایتی، بازیگر فیلم «شیکاگو» در نقش جودی گارلند و در فیلمی جدید که درباره ستاره نمایش‌های زنده است، جلوی دوربین می‌رود.

این فیلم که با نام «جودی» ساخته می‌شود بر کنسرت نهایی او در لندن متمرکز است. قرار است عکاسی فیلم در فوریه پیش رو در لندن آغاز شود.

گارلند در زمستان ۱۹۶۸ در پایتخت انگلستان پنج هفته در کنسرت‌هایی ظاهر شد که همه پیش فروش شده بودند. این فیلم در عین حال به نبرد این نماد عصر طلایی هالیوود با مدیرش و ارتباط او با موسیقیدان ها و طرفدارانش می‌پردازد.

در زمان برگزاری این کنسرت‌ها این ستاره صحنه نمایش و سینما ۴۷ ساله و خسته بود و ترجیح می‌داد در خانه و در کنار فرزندانش باشد.

«جودی» بر مبنای فیلمنامه‌ای که تام اج نویسنده ‌«تاج» نوشته ساخته می‌شود و دیوید لیوینگستون برنده بفتا تهیه کننده آن خواهد بود.

فیلم «جودی» را روپرت گولد کارگردان بریتانیایی نامزد تونی کارگردانی خواهد کرد.

در این فیلم شماری از ترانه‌های مشهور گارلند نیز اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار