رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

به گزارش سینماخانه؛ به تازگی بهرام ارک یکی از کارگردانان فیلم موفق «حیوان» عنوان کرد: برنامه ریزی لازم را برای حضورهای خارجی فیلم کوتاه «حیوان» انجام داده ایم و پس از پایان حضور در این جشنواره ها، این فیلم را برای اکران در گروه «هنر و تجربه» ارائه خواهیم داد؛ البته هنوز به تصمیم قطعی در […]

به گزارش سینماخانه؛ به تازگی بهرام ارک یکی از کارگردانان فیلم موفق «حیوان» عنوان کرد: برنامه ریزی لازم را برای حضورهای خارجی فیلم کوتاه «حیوان» انجام داده ایم و پس از پایان حضور در این جشنواره ها، این فیلم را برای اکران در گروه «هنر و تجربه» ارائه خواهیم داد؛ البته هنوز به تصمیم قطعی در این زمینه نرسیده ایم.

پیش از این فیلم کوتاه «حیوان» ساخته بهرام و بهمن ارک موفق به کسب جایزه دوم بخش سینه فونداسیون هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن شد. همچنین این فیلم توانست بیشترین جوایز سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کند.

فیلم کوتاه «حیوان» به سبک سورئال و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، داستان زندگی مردی را در ۱۵ دقیقه روایت می کند که قصد فرار از مرز و خروج از کشور را دارد. در این فیلم هیچ دیالوگی وجود ندارد.

سینماخانه/ ا.ش. شهابی _ عکس از کاملیا رجبی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار