رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
همزمان با روز جهانی انیمیشن اعلام شد:

ساخت انیمشین سینمایی «لوپتو» توسط سازمان سینمایی حوزه هنری

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری از ساخت یک فیلم سینمایی انیمیشن با نام «لوپتو» خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز تلویزیون و انیمیشن سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در راستای سیاست مرکز زدایی و در جهت توجه به جوانان مستعد انیمیشن در شهرستان‌ها با موسسه فرهنگی هنری فراسوی ابعاد […]

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری از ساخت یک فیلم سینمایی انیمیشن با نام «لوپتو» خبر داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز تلویزیون و انیمیشن سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در راستای سیاست مرکز زدایی و در جهت توجه به جوانان مستعد انیمیشن در شهرستان‌ها با موسسه فرهنگی هنری فراسوی ابعاد در کرمان به مشارکت پرداخته است تا فیلم سینمایی انیمیشن «لوپتو» را تولید نماید.

این فیلم که از مرداد ۹۵ پروسه تولید آن آغاز شده است به ماجراهای یک آسایشگاه میپردازد که با آموختن ساخت اسباب بازی بیمارانش را درمان میکند. این آسایشگاه در کشمکشی تعطیل میشود و فرشته‌ای که به آدمهای ناامید، امید می‌بخشد، تصمیم میگیرد که به صاحب افسرده آسایشگاه کمک کند.

کارگردانی این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای را که برای مخاطب کودک و نوجوان تولید می‌شود عباس عسکری برعهده دارد و تهیه کنندگی آن را محمدحسین صادقی و فرهاد امین زاده انجام می‌دهد. پیش بینی شده «لوپتو» در پاییز ۹۷ برای اکران آماده شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار