رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

محمد رضا شرف‌الدین گفت: امیدوار به گرفتن جایزه در جشنواره فجر هستم. داستان در همان زمان جنگ تحمیلی می‌گذرد در واقع داستان حاشیه‌ای بر عملیات مرصاد است. در فاصله چندماه مانده به جشنواره فیلم فجر برخی یا درحال ساخت و تکمیل فیلم‌‌هایشان هستند یا در انتظار کلید زدن پروژه‌ها؛ هرچند مثل همیشه به هر طریق […]

محمد رضا شرف‌الدین گفت: امیدوار به گرفتن جایزه در جشنواره فجر هستم. داستان در همان زمان جنگ تحمیلی می‌گذرد در واقع داستان حاشیه‌ای بر عملیات مرصاد است.

در فاصله چندماه مانده به جشنواره فیلم فجر برخی یا درحال ساخت و تکمیل فیلم‌‌هایشان هستند یا در انتظار کلید زدن پروژه‌ها؛ هرچند مثل همیشه به هر طریق و با هر کیفیتی هم که باشد بالاخره آثارشان را به جشنواره خواهند رساند.

عمده تولیدات ژانر اجتماعی دارند جز تک آثاری که سوژه‌ای متفاوت را در دستور کار می‌گذارند از جمله ژانر دفاع مقدس.

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به کارگردانی امیراطهر سهیلی که فیلم‌اولی نیز محسوب می‌شود، اواخر تابستان کلید خورد و مراحل تولیدش را پیگیری می‌کند. این فیلم بنابر خبرها گویا حال و هوای دوران جنگ را دارد.

در همین رابطه محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده این فیلم به خبرنگار آنا گفت: فیلمبرداری «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» تقریبا یک هفته پیش به پایان رسید و آخرین سکانس‌ها را نیز در مشهد گرفتیم. فعلا هم تدوین آن توسط حسن حسندوست آغاز شده و بزودی نیز وارد ساخت موسیقی خواهیم شد.

این تهیهکننده درباره قصه آن نیز توضیح داد: فیلم در ژانر دفاع مقدس است و در همان زمان جنگ تحمیلی می‌گذرد. درواقع داستان حاشیه‌ای بر عملیات مرصاد است.

شرف‌الدین با بیان اینکه از حضور «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در جشنواره فجر استقبال می‌کنم، ادامه داد: هدف اول ما ساخت فیلمی باکیفیت در حوزه دفاع مقدس است. اما تلاش می‌کنیم آن را به جشنواره برسانیم. در مورد اکران هم زمان آن دقیقا مشخص نیست، فعلا نمی‌توان از برنامه‌ خاصی حرف بزنم.

وی اشاره داشت: شخصا امیدوار به گرفتن جایزه در جشنواره فجر هستم چون فکر می‌کنم مخاطب با فیلم خوبی روبرو خواهد شد. کارگردان «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» اولین تجربه ساخت فیلم بلند سینمایی را تجربه کرده اما با دیدن صحنه‌ها و راش‌ها، فکر می‌کنم فیلم متفاوتی خواهد شد.

شرف‌الدین همچنین درباره بازیگران فیلم نیز یادآور شد: این فیلم صرفا یک بازیگر دارد و همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم فقط با لعیا زنگنه به عنوان بازیگر در این پروژه همکاری داشته‌ایم.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می شود و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود. اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود «زنانی که با گرگها دویده اند» آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار