رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

صداگذاری فیلم «هایلایت» توسط حسین قورچیان به نیمه رسید. به نقل از روابط‌عمومی فیلم، صداگذاری فیلم «هایلایت» که بعد از تدوین کار، از اواخر مهرماه توسط حسین قورچیان آغاز شده بود، این روزها همچنان ادامه دارد. قورچیان در این خصوص عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به نیمی از صداگذاری پیش رفته است و در […]

صداگذاری فیلم «هایلایت» توسط حسین قورچیان به نیمه رسید.

به نقل از روابط‌عمومی فیلم، صداگذاری فیلم «هایلایت» که بعد از تدوین کار، از اواخر مهرماه توسط حسین قورچیان آغاز شده بود، این روزها همچنان ادامه دارد.

قورچیان در این خصوص عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به نیمی از صداگذاری پیش رفته است و در روزهای آتی بعد از معین شدن موسیقی، نوبت به میکس و مراحل پایانی این بخش می رسد.

حسین قورچیان در مقام صداگذار، آثار مختلفی چون «خواب تلخ»، «احتمال باران اسیدی» ، «تمشک» ، «آمین خواهیم گفت»، «خانه»، «آزادراه»، «فرمول سیزده» ، «قیچی» ، «گذر موقت»،«موریانه»، «کوپال» ، «شرفناز» و… را در کارنامه کاری خود دارد.

«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، روایتگر درامی عاشقانه و متفاوت با مضمون اجتماعی است که پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگران اصلی این پروژه درآن حضور دارند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار