رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«عبور از گذرگاه» (One day crossing) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که به شرح ماجراهای مهاجران در عبور از مرز مکزیک و گواتمالا می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «عبور از گذرگاه» تولید سال ۲۰۱۵ دفتر مادرید شبکه هیسپان تی وی است […]

«عبور از گذرگاه» (One day crossing) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که به شرح ماجراهای مهاجران در عبور از مرز مکزیک و گواتمالا می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «عبور از گذرگاه» تولید سال ۲۰۱۵ دفتر مادرید شبکه هیسپان تی وی است و داستان مردمی را روایت می کند که به دنبال مهاجرت و یافتن زندگی بهتر در «سرزمین موعود» هستند.
اولین چالش بسیاری از این مهاجرین، عبور از خاک مکزیک و سفر با قطار«بستیا» است که از مرز مکزیک و گواتمالا عبور می کند. در هر کیلومتر از این سفر تا ایالات متحده یا همان «سرزمین موعود» برای مهاجرین اتفاقات تاسف باری رخ می دهد.
این مستند سعی دارد با بررسی داستان زندگی برخی از این مهاجرین به تحلیل و بررسی انگیزه و اهداف این افراد بپردازد. مستند «عبور از گذرگاه» با جویا شدن نظر برخی از این مهاجرین، مددکاران، فعالان حقوق بشر و دیگر افراد مرتبط به این امر، این معضل انسانی- اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.

مستند «عبور از گذرگاه» شامگاه امشب شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۲ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه روز یکشنبه در ساعت ۰۵:۰۰ ، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ تکرار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار