رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

«گفت و گوی بزرگ» (The Big Conversation) عنوان برنامه هفتگی شبکه پرس تی وی است که هر هفته یک یا دو موضوع مهم خاورمیانه، آمریکا و بریتانیا را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پرس تی وی،این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو و روشن […]

«گفت و گوی بزرگ» (The Big Conversation) عنوان برنامه هفتگی شبکه پرس تی وی است که هر هفته یک یا دو موضوع مهم خاورمیانه، آمریکا و بریتانیا را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پرس تی وی،این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو و روشن محمد صالح در لندن تولید می شود و هر هفته به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

برنامه «گفت و گوی بزرگ» هر هفته یک یا دو موضوع مهم رخ داده در منطقه خاورمیانه، آمریکا و بریتانیا را به بحث و بررسی می گذارد و مخاطبان طی تماس تلفنی با برنامه نظرات خود را پیرامون موضوع مطرح شده بیان می کنند. در این برنامه مسائل مهم سایر نقاط جهان نیز با توجه به میزان اهمیت و تاثیرگذاری آن در اوضاع بین المللی مورد نقد و تحلیل قرار می گیرد.
مقدمه مجری در مورد موضوع برنامه، مرور موضوع تعیین شده در شبکه های اجتماعی و پخش تصاویر خبری مرتبط با موضوع از جمله آیتم های برنامه «گفت و گوی بزرگ» است.
روشن محمد صالح و کن لوینگستون شهردار سابق لندن دو مجری- کارشناس این برنامه هستند که به فراخور موضوع در برنامه حضور می یابند.
برنامه «گفت و گوی بزرگ» پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز روز جمعه ساعت ۰۵:۰۰ و ۱۷:۰۰ و شنبه ساعت ۱۱:۰۰ از همین شبکه پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار