رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم های سینمایی «راه آبی ابریشم» و «ملک سلیمان» دوبله شده در هیسپان تی وی، در هفته فیلم ایران در ونزوئلا میزبان اسپانیایی زبان های علاقه مند به سینمای ایران اند. به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، دو فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» و «ملک سلیمان» که در هیسپان تی وی دوبله شده، در «هفته […]



فیلم های سینمایی «راه آبی ابریشم» و «ملک سلیمان» دوبله شده در هیسپان تی وی، در هفته فیلم ایران در ونزوئلا میزبان اسپانیایی زبان های علاقه مند به سینمای ایران اند.
به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، دو فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» و «ملک سلیمان» که در هیسپان تی وی دوبله شده، در «هفته فیلم سینمای ایران» که با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، بخش بین الملل جشنواره فیلم مردمی عمار و شبکه هیسپان تی وی در ونزوئلا در حال برگزاری است، برای مخاطبان اسپانیایی زبان به نمایش درخواهند آمد.
بر اساس این گزارش، این هفته فیلم به درخواست رئیس بنیاد سینمایی ونزوئلا؛ خانم بانکا ری از تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذرماه) شروع شده و تا ۳۰ نوامبر (۱۰ آذرماه) در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا ادامه دارد. در برگزاری این هفته فیلم در کشور ونزوئلا، چند موسسه این کشور آمریکای جنوبی نیز مشارکت دارند.
علاوه بر فیلم های «راه آبی ابریشم» و «ملک سلیمان»، فیلم های سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، «بادیگارد» اثر ابراهیم حاتمی کیا نیز از جمله آثار به نمایش درآمده در این هفته فیلم هستند.
با توجه به اهتمام هیسپان تی وی در دوبله حرفه ای و پخش منظم آثار سینمای ایران، دوستداران سینما و آثار نمایشی ایرانی در آمریکای لاتین، با فیلم های ایرانی آشنایی خوبی دارند .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار